eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoistotne naprawy a gwarancja › istotne naprawy a gwarancja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "ww" <S...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: istotne naprawy a gwarancja
    Date: Tue, 6 Apr 2004 21:35:03 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 19
    Sender: w...@p...onet.pl@pb167.konin.cvx.ppp.tpnet.pl
    Message-ID: <c4v0q5$5vq$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pb167.konin.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1081280133 6138 213.76.115.167 (6 Apr 2004 19:35:33 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 6 Apr 2004 19:35:33 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:205752
    [ ukryj nagłówki ]

    Art. 581 par.1 k.c. "...albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej
    gwarancją, termin gwarancji biegnie od nowa ..." Co oznacza termin
    istotne naprawy i czy jest to gdzieś sprecyzowane, może jest to np. 30%
    wartości sprzętu lub inna wartość? Chodzi o to, że stałem się nieszczęśliwym
    posiadaczem notebooka który okazał się ewidentnym bublem (wymiana fdd,
    matrycy, obudowy i jeszcze kilka). Serwis odrzuca moje reklamacje
    twierdząc,że wszystkie naprawy nie były istotne
    bo nie przekroczyły 30% wartości sprzętu i przedłużył tylko gwarancję
    o okres napraw.Sprawę oddałem do sądu konsumenckiego i szukam
    potwierdzenia moich argumentów.
    Pozdrawiam
    W.W.







Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1