  • Data: 2004-04-06 19:35:03
    Temat: istotne naprawy a gwarancja
    Od: "ww" <S...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Art. 581 par.1 k.c. "...albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej
    gwarancją, termin gwarancji biegnie od nowa ..." Co oznacza termin
    istotne naprawy i czy jest to gdzieś sprecyzowane, może jest to np. 30%
    wartości sprzętu lub inna wartość? Chodzi o to, że stałem się nieszczęśliwym
    posiadaczem notebooka który okazał się ewidentnym bublem (wymiana fdd,
    matrycy, obudowy i jeszcze kilka). Serwis odrzuca moje reklamacje
    twierdząc,że wszystkie naprawy nie były istotne
    bo nie przekroczyły 30% wartości sprzętu i przedłużył tylko gwarancję
    o okres napraw.Sprawę oddałem do sądu konsumenckiego i szukam
    potwierdzenia moich argumentów.
    Pozdrawiam
    W.W.