  • 21. Data: 2009-03-05 20:37:15
    Temat: Re: inwigilowanie pracownika
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@N...o2.pl>

    "h" <h...@h...he> wrote
    > Okradanie pracodawcy, pobieranie wypłaty za prywatę jest wg Ciebie zgodne
    > prawem?

    1. Nie zmienia to faktu bezprawności inwigilacji.
    2. Skąd wiesz, że bierze za prywate?! Ludzie! Pracownik na terenie pracy nie
    jest niewolnikiem. Ma obowiązki robić co jest obowiązkiem i już. A jak się
    wywiązuje z poleceń i zadań to w wolnych chwilach sobie może w nosie dłubać
    i nie jest to sprawa pracodawcy. Jak mu to przeszkadza, że pracownicy mają
    czas na pierdoły to niech lepiej zoorganizuje im czas i zadania.
    3. Jak już chce tak kontrolować to mógby przynajmniej jasno ustalić to w
    regulaminie pracy i poinformować pracowników jakie są reguły. Komu by nie
    odpowiadało to by się zwolnił.
    A teraz narusza ich dobra osobiste podglądając w zaciszu co tam pani Wiesie
    pisze na gg o swoich problem sercowych dajmy na to.

    > Normalnie baba powinna z hukiem wylecieć dyscyplinarnie na zbity pysk i
    > mieć
    > potracone karne wynagrodzenie.

    1. Ustalił ktoś reguły?
    2. Nie każde przewinienie pracownika kwalifikuje się pod dyscyplinarke.
    Nadużywanie tej formy zwalniania może nieźle zaszkodzić pracodawcy.

  • 22. Data: 2009-03-05 20:44:38
    Od: "h" <h...@h...he>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@N...o2.pl> napisał w wiadomości
    > 1. Ustalił ktoś reguły?

    Baba jest tępa i nie wiedziała ? Czego jeszcze nie wiedziała ? Ozorem mleć
    po próżnicy umiała ?
    Niech sobie radzi w sądach, skoro uważa, że skrzywdzona.

  • 23. Data: 2009-03-07 19:30:04
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 5 Mar 2009 21:26:10 +0100, h napisał(a):

    > Okradanie pracodawcy, pobieranie wypłaty za prywatę jest wg Ciebie zgodne z
    > prawem?

    Coś Ci się pomyliło - obowiązkiem pracownika jest pracować, a nie być
    niewolnikiem i wypłatę się dostaje za pracę, a nie za "służenie swojemu
    panu". Więc to nie była żadna "kradzież" ani działanie na szkodę
    pracodawcy.

    Henry

  • 24. Data: 2009-03-08 14:43:16
    Od: r...@m...com

> [...]
    > zainstalowane oprogramowanie.
    > z tego co mi wiadomo nie jest to dozwlone bez wiedzy pracownika a takze jest
    > na to odpowiedni paragraf.
    > aktualnie sprawa wyglada tak, ze znajoma zostala zwolniona z pracy przez to
    > co pisala na gg o swojej przelozonej a ta z kolei to czytala na bieżąco
    > (wnikanie w prywatną korespondencję), jednak w wypowiedzeniu otrzymala
    > wyjasnienie iz zwolnienie jest z przyczyn ekonomicznych.
    > czy moze napisac prosbe/ządanie o wjasnieni dlaczego w komputerze zostalo
    > zainstalowane takie oprogramowanie i dlaczeg byla inwigilowana, czy co mozna

    wszelki szpiegowski soft wykrywają nawet darmowe antywirusy takie jak avast.

    Raczej odczytali z archiwum gg.

  • 25. Data: 2009-03-08 19:01:51
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@N...o2.pl>

    <r...@m...com> wrote
    > wszelki szpiegowski soft wykrywają nawet darmowe antywirusy takie jak
    > avast.
    >
    > Raczej odczytali z archiwum gg.

    jeśli to sieć lokalna totez mogli przechwycić snifferami, np. z ruterów
    firmowych. dane wysyłałene przez gg nie są kodowane, każdy admin jak ma
    dostęp do sieci w firmie może takie płynące dane przechwycić i odczytać.