  • Data: 2007-01-31 18:16:10
    Temat: informacje zawarte w emailach
    Od: "Zdenio" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Ostanio usłyszałem ze wyszlo jakis rozporzadzenie ministra (nie wiem
    ktorego) w sprawie dodatkowych informacji zamieszczanych podczas wysylania
    emaila.
    Z tego co widze w emilach info. takie musza zawierac:
    pełna nazwe firmy
    odpowiedni sad rejowym w ktorym podmio. (firma zostala wspiana do rejestu)
    kapital zakladowy
    NIP, Regon

    czy moze ktos wie ktore to roporzadznie czy tez ktorych to podmiotow
    gospodarczych dotyczy?
    z gory dziekuje za odpo.
    (przepraszam jezeli ktos juz cos pisal na ten temat)