  • 171. Data: 2024-10-22 18:22:19
    Temat: Re: imigranci
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 19 Oct 2024 20:45:11 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Skąd ja to mam wiedzieć? Tak samo, jak nie wiemy, czy faktycznie za to
    > został zatrzymany, czy dziennikarze - powołując się na tajnych
    > informatorów - napisali bzdurę obliczoną na to, że ktoś wiedzący, o co
    > chodzi to sprostuje.
    >
    > Może ktoś inny przeszkadzał, a stosując spoofing celowo lub przypadkowo
    > nakierował policjantów na tego mężczyznę. Policjanci weszli i zatrzymali
    > jego, a potem urządzenia. Po sprawdzeniu okazało się, że yo nie on
    > przeszkadzał, ale on kretyńskie wpisy w necie robił. Więc go
    > przesłuchali na świadka i zwolnili.

    Mieli prawo jako świadka?
    Przeciez go chyba początkowo o cos podejrzewali, to musieliby zdobyć
    pewność, ze podejrzenia były nieprawdziwe i na pewno nie będą mu
    stawiać zarzutów :-)

    Ale może się jeszcze wyjasni, i znów poczytamy u tych złych pismaków
    jak to było ... zdaniem pismaków :-)

    J.

  • 172. Data: 2024-10-22 18:23:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 19 Oct 2024 22:38:25 +0200, Shrek wrote:

    > Komenant mówił - mogłeś słuchać.
    >
    > Tak samo, jak nie wiemy, czy faktycznie za to
    >
    > Pieprzone pismaki - a nie, wroć k.o.mendant na konferencji prasowej....

    komendant na konferencji może się mylić :-)

    J.

  • 173. Data: 2024-10-22 18:27:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 19 Oct 2024 09:07:14 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Obozy i Niemcy to bardzo złe politycznie skojarzenie. To Niemców - moim
    > zdaniem - paraliżuje w tej sprawie.

    Ale mają obozy. No może nie obozy, tylko jakoś inaczej się to nazywa,
    Flüchtlingsheim - dom dla uchodźców.

    > Po drugie oni chcieli imigrantów,
    > ale nie mogli chcieć. I strasznie kombinowali - z mojego rozeznania
    > wynika, ze łącznie z zaangażowaniem w to swoich służb specjalnych.

    Nie rozumiem. Chcieli, ale nie mogli chciec ?

    J.

  • 174. Data: 2024-10-22 18:29:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 19 Oct 2024 15:31:50 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Żaden kraj Schengen nie może sobie z pominięciem przepisów sprowadzać
    > obcokrajowców.

    Chyba trochę nadinterpretujesz.

    A co z Ukraincami u nas, i tymi rzekomo setkami tysięcy wiz ?

    > To wymyślili, że będą ratować Europę przed nielegalsami.
    > tylko to się wymknęło spod kontroli im trochę.

    J.

  • 175. Data: 2024-10-22 18:36:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 20 Oct 2024 20:46:35 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Nie, albowiem w Konstytucji już króla nie ma.

    Czy to, że nie ma, tytuł odbiera?
    Co prawda u nas już dawno temu król przestał być dziedziczny ..

    > Co innego, jakby
    > twierdził, ze jest Prezydentem RP. Choć samo twierdzenie - moim zdaniem
    > - bardziej pod ustawę o zdrowiu psychicznym podpada, niż kodeks karny.

    Był Prezydent RP na uchodźctwie w Londynie, na postawie Konstytucji z
    35.

    Nawet kilku ich było.

    J.

  • 176. Data: 2024-10-22 18:38:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 20 Oct 2024 21:53:25 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Generalnie ma to niewielkie praktyczne znaczenie. "Jego Królewska
    > Wysokość". Przy czym to kwestia nazewnictwa. Na chwilę obecna króla
    > zastęp-uje Prezydent RP. Król miał sens, dokąd była to sukcesja. Zauważ,
    > że Król Wielkiej Brytanii po prostu reprezentuje kraj. Nie jestem biegły

    To "reprezentuje" to chyba przesada.

    > w tym zakresie, tym nie mniej to działa mniej więcej, jak u nas Prezydent.

    Zdaje się, ze uprawnienia ma znacznie mniejsze niż nasz prezydent.

    J.

  • 177. Data: 2024-10-22 21:15:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.10.2024 o 18:23, J.F pisze:

    > komendant na konferencji może się mylić :-)

    No i się pomylił. Szef ABW też może dlatego nie powinno się blokować po
    jego uważaniu. Zresztą od razu mylić...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 178. Data: 2024-10-22 21:17:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.10.2024 o 18:22, J.F pisze:

    > Mieli prawo jako świadka?
    > Przeciez go chyba początkowo o cos podejrzewali, to musieliby zdobyć
    > pewność, ze podejrzenia były nieprawdziwe i na pewno nie będą mu
    > stawiać zarzutów :-)

    Chyba mu finalnie nic nie "zarzucili". Tylko k.o.mendant na konferencji
    - zaraz czy k.o.mendant rzucał fajkniusy i siał dezinformację i hejt?
    Zablokować policję:P

    > Ale może się jeszcze wyjasni, i znów poczytamy u tych złych pismaków
    > jak to było ... zdaniem pismaków :-)

    Trochę ciężko będzie, bo k.o.mendant do kamery gadał - zaraz się okaże
    że go podrobili:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 179. Data: 2024-10-22 21:42:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.10.2024 o 18:29, J.F pisze:

    > Chyba trochę nadinterpretujesz.
    > A co z Ukraincami u nas, i tymi rzekomo setkami tysięcy wiz ?

    Ukraińcy wiz nie dostawali - przynajmniej domyślnie. Wizy sprzedawane
    innym są przedmiotem badania.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 180. Data: 2024-10-22 21:46:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.10.2024 o 18:27, J.F pisze:
    > Nie rozumiem. Chcieli, ale nie mogli chciec ?

    Rząd Niemiec upatrywał w imigrantach taniej siły roboczej. Kiedy udał
    się im ten numer z Turkami. Natomiast obecnie dostali problem z socjalem.

    Natomiast prawo strefy Schengen normuje wpuszczanie obcokrajowców i tu
    formalnie Niemcy ni mogli sobie ich importować. Kombinowali, z będą
    ratować Unię Europejską przed uchodźcami, ale się to wymknęło spod
    kontroli.
    --
    (~) Robert Tomasik