  • 11. Data: 2005-08-20 23:02:07
    Temat: Re: ile
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Fryzjer" <r...@w...go2.pl> napisał w wiadomości
    news:d79zn18r7d0o.ukybz3r0xhzg.dlg@40tude.net...

    > No, a dziewczyna nie?

    Moim zdaniem ani jedno, ani drugie. Mimo wszystko 15 letnia
    dziewczyna, to nie dziecko. Co oczywiście nie oznacza, że należy od
    razu iść z nią do łóżka. Choć u Romów w tym wieku już dziewczyny są
    doświadczone.

    Zdaje mi się, że autorowi słownika, gdy napisał "zaburzenia seksualne,
    polegające na odczuwaniu popędu płciowego do dzieci" chodziło o dzieci
    w rozumieniu tego słownika. A słownik pod hasłem "dziecko" definiuje
    go jako osobę w wieku od urodzenia do wieku młodzieńczego.

  • 12. Data: 2005-08-21 06:41:29
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Przy okazji zawsze się zastanawiałem, co by zrobił sąd, jakby dwóje 14-to latków
    zostało
    > złapanych na tym, ale to na marginesie.

    Toczyłoby sie postępowanie prze4d sądem dla nieletnich. Zapewne dostali
    by kuratorów.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 13. Data: 2005-08-21 08:01:12
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > jaki wiek jest dla dziewczyny , aby sama mogła decydować o stosunku
    bez
    > konsekwencji ?

    Jakby odpowiedziec dosłownie .... to 70 lat ? ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 14. Data: 2005-08-21 08:29:58
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > No, a dziewczyna nie?

    no dziewczyna tez oczywiscie.

    W ogole jakis debil deifnijce wymyslal, pownna byc wzmianka o tym iz musi
    byc razaca roznica wieku pomiedzy
    maloletnim a doroslym by uznac go za pedofila.

  • 15. Data: 2005-08-21 09:12:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:de9e23$dae$1@inews.gazeta.pl...

    > W ogóle jakiś debil deifnijce wymyślał, powinna być wzmianka o tym
    Iz musi
    > być rażąca różnica wieku pomiędzy
    > małoletnim a dorosłym by uznać go za pedofila.

    Ale pedofilia polega na pociągu seksualnym do dzieci, a nie młodzieży.
    A kodeks karny chroni dzieci i młodzież do lat 15-tu. Tu jest właśnie
    różnica. Nie każdy chroniony tym przepisem jest dzieckiem, a tym samym
    nie każdy ze skazanych jest pedofilem.

  • 16. Data: 2005-08-21 09:12:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Toczyłoby się postępowanie prze4d sądem dla nieletnich. Zapewne
    dostali
    > by kuratorów.

    Pewnie masz rację, tylko zastanawiam się po co im kuratorzy?

  • 17. Data: 2005-08-21 09:16:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Pewnie masz rację, tylko zastanawiam się po co im kuratorzy?

    By nadzorować czy nie ulegają dalszej demoralizacji. Kuratorzy zresztą
    mają nadzorować rodziców czy prawidłowo wykonują władzę rodzicielską.
    Zresztą są takie wypadki (seksu nieletnich) przed sądem opiekuńczym.

  • 18. Data: 2005-08-21 09:28:00
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > A kodeks karny chroni dzieci i młodzież do lat 15-tu. Tu jest właśnie
    > różnica. Nie każdy chroniony tym przepisem jest dzieckiem, a tym samym

    jak najbardziej sie zgadzam, ale wiesz jak sa szmaceni tacy ludzie w
    mediach,
    jzu pisalem na grupie o 20 latku ktory chcial sie .. z chlopakiem 14 letnim
    za jego pzryzwoleneim,
    nie dosc ze zrobiono z niego zbrodniarza to dziennikarze akcji "o jednego
    mniej"
    przeszli sie po sasiadach i powiedzieli z ejest pedofilem, az mnie krew
    zalala, mimo iz
    chloapka nie znam. I teraz przy sprawie karnej (bo taka powinien zalozyc
    tym dziennikarzom) -
    , dziennikarze moga sie powolywac na te chora defionicje.

    NIe uwzam by interes publiczny wymagal w jego przypadku ujawiania
    publicznego czegokolwiek bylo zwykle zeszmacenie
    zniszczenie czlowieka. NIe yl gwalcicielem, nie zmuszal nikogo do niczego,
    wiec nie stanowi absolutnie zadnego zgrozenia.

    Nie zdziwiolbym sie gdyby te grozby (opstatnio mowili w tv ze dziennikarzom
    grozono) dotyczyly tego czlowieka,
    uwazam za niemoralne uamwianie sie na seks z 14 latkeim przez np 30-40
    parolatka i za glupote (mogli poczekac rok)
    jakis tam ryrok otrzymac powinni ale zbrodniarzy z ich robic to juz bardzo
    duze przegeicie (a co przy tym idzie oplakiwanie ze sedzia uchylil areszt),
    co innego zmuszanie,
    co innego wykorzystywanie dziecka ktore nie ma swiadomosci tego co robi
    (14,13,12 letni "dzeiciak" ma pelna swiadomosc ) ,
    gwalt a seks za zgoda obu stron.

    to tak na marginesie.

    P.

  • 19. Data: 2005-08-21 11:20:46
    Od: poreba <d...@p...com>

    Johnson <j...@n...pl> niebacznie popelnil

    > Zresztą są takie wypadki (seksu nieletnich) przed
    > sądem opiekuńczym.
    I co, policja sądowa nie reaguje?
    A możesz podać dokładniejszą lokalizację? ;)))

    --
    pozdro
    poreba, ubawiony wieloznaczeniowością j.polskiego

  • 20. Data: 2005-08-21 11:28:36
    Od: scream <n...@p...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Ale pedofilia polega na pociągu seksualnym do dzieci, a nie młodzieży.

    Owszem, ale co z sytuacją kiedy robią to np. 14-letnia dziewczyna i 16
    czy 17-letni chłopak? Różnica wieku wynosi zaledwie 3 lata, więc imho
    jest dopuszczalna, ale chłopak jest wg. prawa pedofilem i będzie sądzony
    jako dorosły. Teraz niejedna 14-latka wygląda tak, że powiedziałbyś, że
    jest pełnoletnia...

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl