  • Data: 2006-08-08 20:59:00
    Temat: gwarancja po raz drugi
    Od: "spawacz" <9...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pod koniec lipca 2006 kupilem odtwarzacz mp3 w Media Markt, okazało się, że
    nie można go naładować (chyba). W sklepie dali mi nowy mp3, ale równiez dano
    rachunek z datą wymiany (zabrali pierwszy rachunek). Zauważyłem ze obniżyli
    cenę o ok.130 zl. Teraz okazało sie ze mp3 nie odtwarza (samoczynnie
    wylanacza sie po kilku sek.). Czy przysługuje mi zwrot kosztów zakupu ( po
    cenie prze odniżką)? - to mi najbardzeij odpowiada, bo mam wątpliwości czy
    trzeci odtwarzacz będzie działał poprawnie. Czy musze zgodzić się na nową
    mp3? Inne mozliwości?
    Dzieki