  • 1. Data: 2006-08-08 20:59:00
    Temat: gwarancja po raz drugi
    Od: "spawacz" <9...@w...pl>

    Pod koniec lipca 2006 kupilem odtwarzacz mp3 w Media Markt, okazało się, że
    nie można go naładować (chyba). W sklepie dali mi nowy mp3, ale równiez dano
    rachunek z datą wymiany (zabrali pierwszy rachunek). Zauważyłem ze obniżyli
    cenę o ok.130 zl. Teraz okazało sie ze mp3 nie odtwarza (samoczynnie
    wylanacza sie po kilku sek.). Czy przysługuje mi zwrot kosztów zakupu ( po
    cenie prze odniżką)? - to mi najbardzeij odpowiada, bo mam wątpliwości czy
    trzeci odtwarzacz będzie działał poprawnie. Czy musze zgodzić się na nową
    mp3? Inne mozliwości?
    Dzieki

  • 2. Data: 2006-08-08 21:42:24
    Temat: Re: gwarancja po raz drugi
    Od: "XXX" <x...@i...pl>

    Ewentualnie jakby zgodzili Ci sie go przyjac to dostaniesz kwote jaka masz
    na dowodzie zakupu

  • 3. Data: 2006-08-08 21:43:04
    Od: "majcher" <m...@t...net>

    > trzeci odtwarzacz będzie działał poprawnie. Czy musze zgodzić się na nową
    > mp3? Inne mozliwości?
    > Dzieki
    albo naprawa starego mp3, albo wymiana na nowy model, zwracać kasy nie muszą
    tymbardziej sprzed przeceny

  • 4. Data: 2006-08-08 22:44:15
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 08.08.2006 spawacz <9...@w...pl> napisał/a:
> [...]
    > rachunek z datą wymiany (zabrali pierwszy rachunek). Zauważyłem ze obniżyli

    Nie wolno im było tego robić a ty nie powinieneś się na to godzić.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2006-08-08 23:33:31
    Od: l30n <n...@b...tak.pl>

    Dnia Tue, 8 Aug 2006 23:43:04 +0200, majcher napisał(a):

    > albo naprawa starego mp3, albo wymiana na nowy model [cut]

    MODEL? Rozumiem, że miałeś na myśli egzemplarz tego samego modelu ;)
    pozdrawiam
    l30n

  • 6. Data: 2006-08-09 00:25:55
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 08.08.2006 majcher <m...@t...net> napisał/a:
    > albo naprawa starego mp3, albo wymiana na nowy model, zwracać kasy nie muszą
    > tymbardziej sprzed przeceny

    Skąd wiesz co jest w dokumencie gwarancyjnym?

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2006-08-09 00:50:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 08.08.2006 majcher <m...@t...net> napisał/a:
    > albo naprawa starego mp3, albo wymiana na nowy model, zwracać kasy nie muszą
    > tymbardziej sprzed przeceny

    Skąd wiesz co jest w dokumencie gwarancyjnym?
    I dlaczego nie muszą zwracać kasy "tym bardziej sprzed przeceny"? O to tym
    bardziej mi chodzi.

    --
    Marcin