  • 1. Data: 2008-11-03 23:35:28
    Temat: gwarancja na laptopa
    Od: venioo <v...@p...fm>

    2 lata temu kupilem laptopa, w miedzyczasie oddalem na gwarancji, gdyz
    od intensywnego uzywania zaczely odpadac klawisze. wymieniono je na
    nieco inne, o innym kolorze. w miedzyczasie popsula sie nagrywarka dvd
    (nie nagrywala plyt cd) - laptop pojechal na gwarancje i wrocil z
    adnotacja ze usterki nie stwierdzono - nie zrobili nic i naped nadal nie
    dzialal. Ze sprzet byl bardzo potrzebny do pracy a usterke dalo sie
    przebolec, ale gwarancja sie konczyla wiec laptop zostal wyslany
    ponownie. wrocil z data wbita W OSTATNIM DNIU GWARANCJI (data przyjecia
    24.10, data naprawy 30.10) i wymienionym napedem na (rzekomo) nowy.
    elementy obudowy tego "nowego" napedu nie pasuja do reszty obudowy, a
    naped ANI NIE NAGRYWA ANI NIE CZYTA ZADNYCH PLYT!!!
    gwarancja konczyla sie wlasnie 30.10 - kurier zamiast zadzwonic ze ma
    przesylke zostawil ja u sasiadow, i teraz mam pytanie: co zrobic w takim
    przypadku? czy gwarancja sie przedluza o czas pobytu sprzetu w serwisie???

    a marka tego "swietnego" laptopa to BENQ...

    --
    venioo +Mondeo MkI +LPG +PMS
    -> http://venioo.ovh.org