-
1. Data: 2005-08-21 19:53:04
Temat: gwarancja i prawo rekojmi
Od: "Maler" <m...@w...pl>
Moja dziewczyna ma problem z monitorem LCD firmy Belinea. Otz juz 3 razy byl
naprawiany (ciagle to samo) i serwis nie poradzil sobie z usterka. W karcie
gwarancyjnej nie doczytalem sie zadnej wzmianki po ilu naprawach przysluguje
prawo rekojmi. Po telefonie do sprzedawcy monitora dowiedziale sie zeby
wymienuc monitor na nowy trzeba wsylac go do innego serwisu (w inym miescie,
bo z tego co wyczytalem na stronie Belinei serwisy sa w Warszawie i Łodzi) i
dopiero jak Oni sobie nie poradza to monitor zostanie wymieniony. Co z tym
zrobic?? Pani z UOKiK powiedziala ze odrazu po pierwszej awarii trzeba bylo
isc do sprzedawcy i skorzystac z prawa rekojmi. Bardzo bede wdzieczny za
pomoc i podpowiedzi jak ta sprawe rozwiazac. Oczywiscie najlepszym
rozwiazaniem bedzie zwrot pieniedzy.