eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › gwarancja i prawo rekojmi
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2005-08-21 19:53:04
    Temat: gwarancja i prawo rekojmi
    Od: "Maler" <m...@w...pl>

    Moja dziewczyna ma problem z monitorem LCD firmy Belinea. Otz juz 3 razy byl
    naprawiany (ciagle to samo) i serwis nie poradzil sobie z usterka. W karcie
    gwarancyjnej nie doczytalem sie zadnej wzmianki po ilu naprawach przysluguje
    prawo rekojmi. Po telefonie do sprzedawcy monitora dowiedziale sie zeby
    wymienuc monitor na nowy trzeba wsylac go do innego serwisu (w inym miescie,
    bo z tego co wyczytalem na stronie Belinei serwisy sa w Warszawie i Łodzi) i
    dopiero jak Oni sobie nie poradza to monitor zostanie wymieniony. Co z tym
    zrobic?? Pani z UOKiK powiedziala ze odrazu po pierwszej awarii trzeba bylo
    isc do sprzedawcy i skorzystac z prawa rekojmi. Bardzo bede wdzieczny za
    pomoc i podpowiedzi jak ta sprawe rozwiazac. Oczywiscie najlepszym
    rozwiazaniem bedzie zwrot pieniedzy.


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1