  • Data: 2006-10-30 17:41:49
    Temat: gwarancja a reklamacja
    Od: "Karmazyn" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień Dobry..
    Szanowni Grupowicze, piszę na tego posta, gdyż potrzebuje pomocy w
    rozwikłaniu sytuacji bardzo długich terminów napraw gwaranancyjnych. Nie
    jestem prawnikiem i przepisyt związane ze sprzedażą, gwarancją itp. nie do
    końca są dla mnie do końca zrozumiałe. Opiszę sytuację:
    W lipcu kupiłem buty, które po dwóch tygodniach zaczęły się rozklejać.
    Odniosłem je do sklepu, gdzie sporządzona kartę reklamacyjną z opisem
    usterki i informacją o dwutygodniowym terminie rozpatrzenia reklamacji. Po
    dwóch tygodniach dowiedziałem się, że buty zostaną naprawione i po kilku
    dniach mogłem je już odebrać. We wrześniu sytuacja powtórzyła się i ponownie
    w sklepie sporządzono kartę reklamacyjną i znowu decyzja o naprawie butów.
    Tym razem jednak, minął już miesiąc od oddania butów do reklamacji w
    sklepie, i ciągle ich nie naprawiono.
    Podczas sprzedaży butów poinformowano mnie, że buty objętę są roczną
    gwarancją, ale nie otrzymałem, żadnego dokumentu w formie karty
    gwarancyjnej. W przepisach jest jasno określony termin ustosunkowania się do
    mojej reklamacji (gwarancji???), ale nie ma konkretnego terminu, jaki
    gwarant ma na naprawienie sprzętu. Są to buty wspinaczkowe, które niezbędne
    są do treningów i okres 1 miesiąca jest bardzo długim okresem, w trakcie
    którego, teoretycznie nie mogę trenować.
    Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Czy mogę poprosić o zwrot pieniędzy?
    Zdecydowałem się napisać tego posta, gdyż podobno sytuacje często zdarzają
    się i na pewno wiedza czego można oczekiwać o sprzedająceg i lub producenta
    będzie bardzo pomocna..
    Proszę was o pomoc w tej sprawie.

    Dziękuje
    Michał