  • 11. Data: 2007-01-19 00:27:41
    Temat: Re: gwarancja..
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eooijm$8ja$1@nemesis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Z tym lutym to przesadzasz :) On chyba tyle dni nie miał.
    Podstawę prawną popartą orzecznictwem poproszę.

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2007-01-19 08:24:46
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "młody" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > witam.
    > interesuje mnie czy przysługuje mi gwarancja na towar zakupiony w
    > wyprzedazy.

    gwarancja jest świadczeniem dobrowolnym - może nawet przy pełnowartościowej
    rzeczy nie być udzielona...

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2007-01-19 17:35:34
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Jotte napisał(a):
    > Podstawę prawną popartą orzecznictwem poproszę.

    że luty nie ma tyle dni?
    może być ciężko, bo ponad sądy grodzkie takie sprawy nie wychodzą
    a z publikowaniem ich orzecznictwa nie najlepiej

    KG

  • 14. Data: 2007-01-19 22:13:48
    Od: "japo" <s...@j...pl>

    > Ale mowa jest o towarach przecenionych, niepelnowartosciowych.

    rozroznijmy:
    -wyprzedaz
    -promocja
    -przecena
    tylko w ostatnim wypadku chodzi o towary niepelnowartosciowe, w pierwszym
    poscie mowa jest o wyprzedazy..

  • 15. Data: 2007-01-19 23:41:55
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 19.01.2007 japo <s...@j...pl> napisał/a:
> [...]
    > -przecena
    > tylko w ostatnim wypadku chodzi o towary niepelnowartosciowe, w pierwszym

    To, że towar jest niepełnowartościowy to jeszcze nie oznacza, że nie
    podlega odpowiedzialności z tyt. niezgodności z umową czy rękojmii.

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2007-01-20 02:02:31
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: japo [Fri, 19 Jan 2007 23:13:48 +0100]:

> [...]
    > -przecena
    > tylko w ostatnim wypadku chodzi o towary niepelnowartosciowe,
    > w pierwszym poscie mowa jest o wyprzedazy..

    No też nie do końca - jak kupię buty przecenione z powodu np.
    przebarwionej plamki, to nie znaczy że mogą mi się rozpaść na
    nogach i wszystko będzie ok "bo niepełnowartościowe".

    Kira

    --
    /(o\ ~ ~ GG: 574988 ~ ~ http://cyber-girl.net ~ ~
    \o)/ * Last Minute! * Wyspa Piratów * AlleCeneo *