  • 1. Data: 2007-01-18 17:30:35
    Temat: działalność gospodarcza i ryczałt od najmu
    Od: "poznaniak" <p...@w...gazeta.pl>

    Witam,
    prowadzę działalność gospodarczą (usługi) opodatkowaną na zasadach ogólnych.
    Zamierzam wynająć mieszkanie poza działalnością gospodarczą. Czy mogę najem
    opodatkować w formie ryczałtu ?
    Moja wątpliwość wynika z ustawy, która mówi, że ryczałtowo nie mogą się
    rozliczać osoby, które "w całości lub częściowo osiągają przychody ze
    świadczenia usług związanych z rekreacją, kulturą i sportem"
    pozdrawiam,
    Sławek