  • 11. Data: 2007-12-12 11:21:25
    Temat: Re: grzywna a karcer , pilne !
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "tico" <n...@g...pl> wrote
    > No i czy mam szanse na unieważnienie wyroku albo cokolwiek co sprawi że
    > bede niewinny ?

    A czy masz pomysł jakis, aby niepodważalnie dowieść niewinności i/lub obalić
    te "fałszywe" zeznania?

  • 12. Data: 2007-12-12 12:22:30
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > I dalej w związku z tą sprawą. Zostałem skazany w zawiasach, ale nie
    > przyznałem sie do winy(nie dla tego, że tak mi sie podoba tylko dla tego,
    > że jestem niewinny). Poddałem sie karze dla świętego spokoju (24 h z dwoma
    > bandziorami w celi mnie zmiekczyło).

    Pozostawiajac reszte na boku, to zaciekawila mnie jedna sprawa :
    Poddales sie karze (czyli na mocy art 335 lub 387 kpk) i nie przyznawales
    sie jednoczesnie ? Ciekawe.

    Cezar

  • 13. Data: 2007-12-12 15:14:53
    Od: "tico" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:fjog7j$7lv$1@z-news.pwr.wroc.pl...

    > "tico" <n...@g...pl> wrote
    >
    > A czy masz pomysł jakis, aby niepodważalnie dowieść niewinności i/lub
    > obalić te "fałszywe" zeznania?

    Tak, mam takie dowody i świadków też.

  • 14. Data: 2007-12-12 15:18:00
    Od: "tico" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Cezar" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Pozostawiajac reszte na boku, to zaciekawila mnie jedna sprawa :
    > Poddales sie karze (czyli na mocy art 335 lub 387 kpk) i nie przyznawales
    > sie jednoczesnie ? Ciekawe.
    >
    > Cezar
    tak zeznałem, wyraźnie powiedziałem, że jestem nie winny( na protokole) ale
    poddałem sie karze dla świetego spokoju. Podobno jest coś takiego że jak sąd
    uznaje wine to uznaje też poddanie sie karze, jak ma wątpliwości co do winy
    wtedy jest proces.

    W mojej sytuacji nie miałem dowodów swojej niewinności, teraz je mam.