    From: "tico" <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: grzywna a karcer , pilne !
    Date: Wed, 12 Dec 2007 16:18:00 +0100

    Użytkownik "Cezar" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:fjok54$rh9$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Pozostawiajac reszte na boku, to zaciekawila mnie jedna sprawa :
    > Poddales sie karze (czyli na mocy art 335 lub 387 kpk) i nie przyznawales
    > sie jednoczesnie ? Ciekawe.
    >
    > Cezar
    tak zeznałem, wyraźnie powiedziałem, że jestem nie winny( na protokole) ale
    poddałem sie karze dla świetego spokoju. Podobno jest coś takiego że jak sąd
    uznaje wine to uznaje też poddanie sie karze, jak ma wątpliwości co do winy
    wtedy jest proces.

    W mojej sytuacji nie miałem dowodów swojej niewinności, teraz je mam.