  • Data: 2005-07-12 07:41:53
    Temat: groźba karalna / pomówienie
    Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kolega z braku dostępu do sieci poprosił o pomoc. Jak można
    zakwalifikować poniższe fragmenty e-maila i na jakie paragrafy powoływać
    się przy ewentualnej rozmowie z policją/prokuratorem? E-mail został
    rozesłany do kilkunastu, wzajemnie znających się osób.

    dwa cytaty (z jednego usunąlem fragment pozwalający na skojarzenia):
    "podaję do wiadomości publicznej, że: jesteś kutasem, dupkiem, palantem,
    IMPOTENTEM"
    "i zniszczę cię, [...] ponieważ jestem silniejszy fizycznie i ukręcę ci
    łeb jak tylko będę chciał, jest to tylko kwestią mojego kaprysu!"

    --
    careful with that axe Eugene!