  • 11. Data: 2007-09-27 12:27:56
    Temat: Re: gra komputerowa na firme?
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "strzeli" <i...@n...pl> writes:

    [...]

    > Pytam tylko czy to jakoś prawnie nie jest zakazane.\

    Jeśli w danej grze są błędy związane z bezpieczeństwem, to art. 269b
    kodeksu karnego :)

    Nawiasem mówiąc, to mógłbyś kupić też zestaw do minigolfa.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 12. Data: 2007-09-27 13:34:27
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Piotr Dembiński napisał(a):
    > "strzeli" <i...@n...pl> writes:
    >
    > [...]
    >
    > Jeśli w danej grze są błędy związane z bezpieczeństwem, to art. 269b
    > kodeksu karnego :)

    sorry, ale nie zalapałem dowcipu, moglbys wyjasnic?

    --
    IDZ NA WYBORY! Albo ONI zagłosują ZA CIEBIE!
    http://pl.youtube.com/watch?v=KHoe8S_HF7s

  • 13. Data: 2007-09-27 14:48:15
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Sowiecki Agent
    .pl> writes:

    > sorry, ale nie zalapałem dowcipu, moglbys wyjasnic?

    To nie był dowcip.

  • 14. Data: 2007-09-27 15:49:18
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> writes:

    > To nie był dowcip.

    no to rozwin bo nie sqmalem.

    P.

  • 15. Data: 2007-09-27 16:32:49
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Sowiecki Agent

    .pl> writes:

    > no to rozwin bo nie sqmalem.

    Całkiem możliwe, że niedługo rozwinę.

  • 16. Data: 2007-09-27 20:47:01
    Od: "jacek" <j...@...pl>

    > Gry komputerowe to jest oprogramowanie, bez względu na to, jakie
    > bzdury coponiektórzy będą chcieli ci na ten temat wciskać.

    No pewnie, gra komputerowa to jest taka sama aplikacja jak platnik i program
    dla ksiegowej... mowie tutaj z punktu widzenia programisty, nie prawniczego.

  • 17. Data: 2007-09-28 05:12:17
    Od: Janusz <j...@a...net.pl>

    On Thu, 27 Sep 2007 14:10:10 +0200, badzio wrote:

    > BTW kiedys czytalem ze jakas firma/instytucja (cos mi sie kojarzy z
    > poczta) wymyslila dla swoich pracownikow nagrode - impreza w klubie ze
    > striptizem ;)

    chyba to ZUS byl, bo pamietam ze chodizlo o moje pieniadze.
    Prywatne firmy z ich pieniedzy moga robic co chca:)

    --
    Pozdrawiam,
    Janusz

  • 18. Data: 2007-09-28 09:58:32
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "jacek" <j...@...pl> writes:

    > No pewnie, gra komputerowa to jest taka sama aplikacja jak platnik
    > i program dla ksiegowej... mowie tutaj z punktu widzenia
    > programisty, nie prawniczego.

    Acha, czyli prawnicy mają w tym zakresie własną nomenklaturę?

  • 19. Data: 2007-09-28 19:42:25
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    jacek napisał(a):

    > No pewnie, gra komputerowa to jest taka sama aplikacja jak platnik i program
    > dla ksiegowej... mowie tutaj z punktu widzenia programisty, nie prawniczego.

    dokldanie to samo, to i to przechodzi przez kompilator. Tyle ze jedno
    korzysta z wlasciwosci pewnego sprzetu (karty gr.) a drugie nie.

    P.

  • 20. Data: 2007-09-29 13:59:53
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl> writes:

    > dokldanie to samo, to i to przechodzi przez kompilator.

    Twórcy wątku najprawdopodobniej chodziło o to, czy gra komputerowa
    jest utworem audiowizualnym w rozumieniu ustawy prawo autorskie
    i -- czy jako utwór audiowizualny -- jest przedmiotem specyficznych
    przepisów, które zostały niedawno uznane przez Trybunał Konstytucyjny
    za niezgodne z Konstytucją RP, a nad nowelizacją których obradował
    we wrześniu Parlament.

    Jeśli chodzi o traktowanie niektórych programów komputerowych jako
    utworów audiowizualnych, to osobiście jestem za, chociaż może to
    doprowadzić niezłe zamieszanie (czy dźwiękowo-graficzny interfejs
    użytkownika, przy użyciu którego obsługuje się komputer osobisty
    jest już utworem audiowizualnym, czy jeszcze nie?).

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl