  • 1. Data: 2007-09-27 00:07:47
    Temat: siedzenie w komisji
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Gdzie trzeba się zgłosić by posiedzieć w komisji podczas wyborów, ile
    tak średnio płacą i czy nie mam prawa wtedy oddać głosu?

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 2. Data: 2007-09-27 06:36:07
    Temat: Re: siedzenie w komisji
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl>

    PlaMa pisze:
    > Gdzie trzeba się zgłosić by posiedzieć w komisji podczas wyborów, ile
    > tak średnio płacą i czy nie mam prawa wtedy oddać głosu?

    Musisz udać się do jakiejś partii politycznej, aby Cię wytypowała na
    członka. Następnie odbywasz szkolenia. Płaca jest średnio ciekawa:
    członek dostaje 135 zł, z-ca przewodniczącego 150, a przewodniczący 165.
    Wszyscy dostają jeszcze ryczałt za dojazd. A oddać głos oczywiście, że
    masz prawo w swoim rzecz jasna obwodzie głosowania.

    --
    Pozdrowienia
    Radek Dobrowolski vel Buster

  • 3. Data: 2007-09-27 08:06:38
    Od: "Marcin [3M]" <m...@l...pl>

    Dla uściślenia - partia typuje na członka komisji a nie partii.

    Pozdrawiam

    Marcin [3M]

  • 4. Data: 2007-09-27 08:24:51
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Buster" <r...@w...p.lodz.pl> napisał w wiadomości

    > A oddać głos oczywiście, że masz prawo w swoim rzecz jasna obwodzie
    > głosowania.

    Z czego wynika oczywisty fakt, iz - majac byc czlonkiem w nie swojej komisji
    obwodowej - nalezy uprzednio wziac zaswiadczenie o prawie do glosowania, lub
    tez (jesli odpowiednio wczesniej wiemy w ktorym obwodzie bedziemy pracowac)
    sobie zalatwic dopisanie do tamtego obwodu (co jest rownoznaczne z
    wykresleniem w macierzystym obwodzie). - wszystko oczywiscie tymczasowo.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2007-09-27 08:27:57
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl>

    SDD pisze:
> [...]
    > sobie zalatwic dopisanie do tamtego obwodu (co jest rownoznaczne z
    > wykresleniem w macierzystym obwodzie). - wszystko oczywiscie tymczasowo.

    Dokładnie tak.

  • 6. Data: 2007-09-27 08:28:33
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl>

    Marcin [3M] pisze:
    > Dla uściślenia - partia typuje na członka komisji a nie partii.

    Zgadza się. Skrót myślowy. :-)

  • 7. Data: 2007-09-27 08:51:40
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Buster pisze:

    > Dokładnie tak.

    Eeee... myślałem, że to mniej zachodu a więcej kasy :) Chyba sobie daruję :]

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 8. Data: 2007-09-27 09:43:06
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał

> [...]
    > sobie zalatwic dopisanie do tamtego obwodu (co jest rownoznaczne z
    > wykresleniem w macierzystym obwodzie). - wszystko oczywiscie tymczasowo.

    Nic takiego nie wynika i nie jest to żaden oczywisty fakt.
    Możesz pracować w jednej komisji a w celu odddania głosu
    udać się do innej.

  • 9. Data: 2007-09-27 11:56:40
    Od: "Arek Margraf" <m...@W...onet.pl>

    --

> [...]
    > dostają jeszcze ryczałt za dojazd. A oddać głos oczywiście, że masz prawo
    > w swoim rzecz jasna obwodzie głosowania.

    Nie musisz miec nic wspolnego z partiami politycznymi. Wyboruy organiuzuje
    gmina i to ona kompletuje komisje wyborcze wiec uderz do swojej gminy.
    Partia polityczna moze co najwyze jzrobic z ciebie meza zaufania ale
    rozumimem ze tobie chodzi o kase a nie o idee !?

    Głosujesz na zasadach ogólnych czyli albo u siebie albo zaswiadczenie albo
    dopisanie gdzies do listy. Mozesz odpowiednio wczesnie poprosci o dopisanie
    do listy tej komisji w kotrje praujesz (chyba ze są jakies rozjazdy co do
    terminów)

    Pracując w komisji nie musisz tam siedziec całego dnia, w praktyce tak około
    pol dnia + otwarcie + liczenie. Czesto nie ma chetnych by byc
    przewodniczącym, a pomijajac wiekszą kase to przewodniczacy ustala grafik
    kto kiedy siedzi. Wiec w sumie warto nim byc albo sie dogadac. Caly czas
    musi byc przwodniczacy a;lbo jego zastępca i chyba 4 z 7 osób (albo jakos
    tak)

    A.

  • 10. Data: 2007-09-27 18:23:27
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <"grupa(usun)"@(wywal)grupy.3mam.net>

    W odpowiedzi na post z Thu, 27 Sep 2007 13:56:40 +0200, od Arek Margraf :

    jeśli chodzi o Warszawe to mówili, że brakuje im członków komisji, biorą
    każdego kto się nadaje.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Walcz o prawdziwy status GG swoich GaduGadowiczów
    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/