  • 1. Data: 2007-09-27 07:52:12
    Temat: gra komputerowa na firme?
    Od: "strzeli" <i...@n...pl>

    Witam

    Kupuje gre komputerowa. Wiekszosc czasu bedzie uzytkowana w firmie, jako
    rozrywka oczywiscie

    Czy taka gre normalnie moge wrzucic w koszta? Tak jak np oprogramowanie do
    firmy?

    z poważaniem
    Łukasz

  • 2. Data: 2007-09-27 08:11:56
    Temat: Re: gra komputerowa na firme?
    Od: Jacek_P <W...@c...edu.pl>

    strzeli <i...@n...pl> napisal:
> [...]
    > rozrywka oczywiscie
    > Czy taka gre normalnie moge wrzucic w koszta? Tak jak np oprogramowanie do

    A jestes w stanie uzasadnic US-manowi w razie potrzeby, jaki to ma zwiazek
    z uzyskiwaniem przychodow?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2007-09-27 08:29:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail W...@c...edu.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A jestes w stanie uzasadnic US-manowi w razie potrzeby, jaki to ma
    > zwiazek z uzyskiwaniem przychodow?

    a czy wytłumaczenie: pracownicy graja w czasie przerw, bo odstresowany
    pracownik to lepszy pracownik ma sens?

    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu
    1 godziny inaczej nie będziesz miał w nowym roku SEXU!!!"

  • 4. Data: 2007-09-27 08:31:58
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Weź jeszcze rachunek za usługi z agencji towarzyskiej i na futro dla żony.
    Jacek
    PS nie przeginaj

  • 5. Data: 2007-09-27 08:42:18
    Od: "MIchal" <d...@g...pl>

    > Czy taka gre normalnie moge wrzucic w koszta? Tak jak np oprogramowanie do
    > firmy?

    popros sprzedawce niech napisze na fakturze oprogramowanie komputerowe
    i po problemie

  • 6. Data: 2007-09-27 10:49:54
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "strzeli" <i...@n...pl> writes:

    [...]

    > Czy taka gre normalnie moge wrzucic w koszta? Tak jak np
    > oprogramowanie do firmy?

    Gry komputerowe to jest oprogramowanie, bez względu na to, jakie
    bzdury coponiektórzy będą chcieli ci na ten temat wciskać.

  • 7. Data: 2007-09-27 11:23:03
    Od: "strzeli" <i...@n...pl>

    > A jestes w stanie uzasadnic US-manowi w razie potrzeby, jaki to ma zwiazek
    > z uzyskiwaniem przychodow?

    Jestem właścicielem firmy, aby odpoczywać i "ładować" akumulatorki - gram,
    to mi pomaga,
    Pytam tylko czy to jakoś prawnie nie jest zakazane.\

    z poważaniem
    Łukasz

  • 8. Data: 2007-09-27 11:24:14
    Od: "strzeli" <i...@n...pl>

    > A jestes w stanie uzasadnic US-manowi w razie potrzeby, jaki to ma zwiazek
    > z uzyskiwaniem przychodow?

    jeszcze jedno - a co gdy firma jest testerem gier - np. wp.pl itd itd... wp
    akurat dostaje gry za free ale sa inni, mniejsi testerzy ktorzy np wydaja
    wlasne gazetki o grach... (znam takich) i za gry musza placic, i co?

    z poważaniem
    Łukasz

  • 9. Data: 2007-09-27 11:26:04
    Od: "strzeli" <i...@n...pl>

    > Weź jeszcze rachunek za usługi z agencji towarzyskiej i na futro dla żony.
    > Jacek
    > PS nie przeginaj

    Skoro możesz kupic zlote alufelgi do samochodu i wrzucic w koszta to
    dlaczego nie gra? Uwazam ze nie przesadzam;-) Pytam czy nie ma takiego
    zakazu prawnego (stad pisze na grupie prawo a nie podatki).
    Tzn, prawo pozwala np. organizowac rozrywke pracownikom i czy sa to koszta?
    Mowie wlasnie o rozrywce typu gry komputerowe, a nie zadne tam agencje;-)

    z poważaniem
    Łukasz

  • 10. Data: 2007-09-27 12:10:10
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu strzeli porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > Tzn, prawo pozwala np. organizowac rozrywke pracownikom i czy sa to
    > koszta? Mowie wlasnie o rozrywce typu gry komputerowe, a nie zadne tam

    Moze sprobuj sfinansowac to z funduszu socjalnego (jesli takowy jest).
    IMHO zakup gry komputerowej dla pracownikow/szefa firmy nie rozni sie
    niczym od imprezy integracyjnej.
    BTW kiedys czytalem ze jakas firma/instytucja (cos mi sie kojarzy z
    poczta) wymyslila dla swoich pracownikow nagrode - impreza w klubie ze
    striptizem ;)
    --
    badzio