  • 71. Data: 2005-06-28 13:51:57
    Temat: Re: fotografowanie przed budynkiem
    Od: shire <d...@h...com>

    witek wrote:

    > osoby publiczne są traktowane inaczej.

    To ustalcie wreszcie miedzy soba. Albo bezwzglednie podlega ochronie,
    albo nie. Ja twierdze ze nie.

  • 72. Data: 2005-06-28 13:54:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    shire wrote:

    > Pornografia dziecieca narusza chocby prywatnosc ofiary. (Co za idiota
    > umieszcza w aktach takie fotografie?).

    A jak sobie, serdeńko, wyobrażasz skazanie BEZ takich dowodów?

    [ciach]

    > Tak, nie rozumiem uzywania ochorny praw autorskich do cenzury zycia
    > publicznego.

    Moja twarz nie jest twoim życiem publicznym. Pogódź się z tym.

    [ciach]

    > Jezeli ukradne film z fotografiami z najnowszej kolekcji mody, gdzie
    > podpisales kontrakt na pozowanie, to bedzie to kradziez Twojego
    > wizerunku.

    Też.

    > Kiedy wychodzac z domu trzaskasz drzwiami, to pozostawiasz za
    > soba ochrone wlasnego wizerunku w wielu przypadkach. Ot, chocby bedac
    > urzednikiem.

    Pitolisz.

    > Przypominam sobotnia parodie nagiej Kwasniewskiej w Super Ekspresie, tak
    > na poczoatek.

    Czy ja jestem Kwaśniewska?

    > A skad wiesz ze osoba po prostu poszla w sina dal i nie zyczy sobie?
    > Kolega opowiadal mi ze za czasow gornego Gierka, kiedy pracowal w jeden
    > z kopaln Slaska, na tablicy ogloszen byla pokazna ilosc fotografii osob
    > zaginionych. Ciekawe, wiele bylo kobiet. I czesto nie byly osoby
    > zaginione, a po prostu same znikly.

    Działanie w dobrej wierze w celu ochrony wyższego dobra.

    > Nie podlega. Teraz obron fotografie PRZESTEPCY Drochnala z jego
    > wspolniczka PRZESTEPCZYNIE Kwasniewska publikowane w prasie wiele razy.

    Już jeden został skazany za rzucanie przestępcami na lewo i prawo.

    Pomijam taki detal, że osoby publiczne podlegają w tym względzie nieco
    innym zasadom.

    Ustawy to nie interesuje.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 73. Data: 2005-06-28 13:56:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    shire wrote:

    > Napij sie lepiej wody.

    Jak mawiają precle: przywitaj się z kolegami.

    Albo: *plonk*

  • 74. Data: 2005-06-28 14:10:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "shire" <d...@h...com> napisał w wiadomości

    > Przeciez nikt nie mowi o naruszaniu prywatnosci OFIARY. Zreszta co za
    > idiota umieszcza w jedym zestawie akt takie fotografie?

    Co to znaczy "w jednym zestawie akt"? To myślisz, że tych "zestawów"
    jest kilka i wyciąga się różne komplety w zależności od potrzeby?

  • 75. Data: 2005-06-28 14:14:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "shire" <d...@h...com> napisał w wiadomości

    > Co to znaczy "w jednym zestawie akt"? To myślisz, że tych "zestawów"
    > jest kilka i wyciąga się różne komplety w zależności od potrzeby?

    Ten "shire" zaczyna mi przypominać słynnego Expierda ;->

  • 76. Data: 2005-06-28 14:22:09
    Od: shire <d...@h...com>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ten "shire" zaczyna mi przypominać słynnego Expierda ;->

    Ekspierda to jednak nikt nie przescignie. Gdzie on teraz jest?

  • 77. Data: 2005-06-28 14:23:19
    Od: shire <d...@h...com>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "shire" <d...@h...com> napisał w wiadomości

    > Co to znaczy "w jednym zestawie akt"? To myślisz, że tych "zestawów"
    > jest kilka i wyciąga się różne komplety w zależności od potrzeby?

    To oddzielnego albumu pan prokurator zrobic nie moze?
    Przeciez taj jest wygodniej.

  • 78. Data: 2005-06-28 14:24:24
    Od: shire <d...@h...com>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Jak mawiają precle: przywitaj się z kolegami.
    >
    > Albo: *plonk*

    tak trzymac. nie popuszczac. Bedziesz wiecej wiedzial co sie na swiecie
    dzieje.

  • 79. Data: 2005-06-28 14:30:30
    Od: shire <d...@h...com>

    Andrzej Lawa wrote:

    > A jak sobie, serdeńko, wyobrażasz skazanie BEZ takich dowodów?

    a ja nie. Umieszczam album w oddzielnym zestawie i oznaczam co zawiera.
    Takie trudne? I sad nie trzyma tego w ogolnie dostepnych dla
    publicznosci aktach. Ciezko pojac?

    > Moja twarz nie jest twoim życiem publicznym. Pogódź się z tym.

    Jest jezeli wlazisz na swiecznik. DOBROWOLNIE! NIepodoba sie? Siedz w
    domu. Proste.

    Pewnie wizerunku Kwasniewskiego tez nie moge publikowac?

    > Też.

    > Pitolisz.

    Obron argument fotografii kryminalistki Kwasniewskiej z kryminalista
    Drochnalem.

    > Czy ja jestem Kwaśniewska?

    Uciekasz tylnymi drzwiami. Czyli jednak ta ochorona ne jest jednakowa.

    > Już jeden został skazany za rzucanie przestępcami na lewo i prawo.

    Sokolowski? :-P

    > Pomijam taki detal, że osoby publiczne podlegają w tym względzie nieco
    > innym zasadom.

    Czyli jednak sie kreci.

  • 80. Data: 2005-06-28 14:55:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > To oddzielnego albumu pan prokurator zrobic nie moze?
    > Przeciez taj jest wygodniej.

    Nie może, bowiem mu tego robić prawo generalnie zabrania. Zastanów się
    co by było, jakby istniały różne dziwne osobne załączniki. A to
    prokurator z nagła wyskakuje ze zdjęciem. A tu adwokat z dodatkowym
    tomem załączników. No i jak przy takich dodatkowych tomach rozwiązać
    parwo do zapoznania się aktami podejrzanego.