  • Data: 2004-08-23 21:30:43
    Temat: foteliki samochodowe - normy bezpieczeństwa
    Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie dotyczące norm bezpieczeństwa, jakie muszą spełniać dziecięce
    foteliki samochodowe. W sieci wyczytałam, że obowiązujące normy to ECE
    R44/03 - europejska i PN-88/S-80053 - polska.
    1. Czy po wejściu Polski do UE nadal obowiązują obie normy, czy też
    wystarczy, że fotelik spełnia normę europejską?
    2. Gdzie mogę znaleźć oficjalne potwierdzenie takich informacji, np.
    dziennik ustaw, w którym zostało to uregulowane, lub inny dokument?
    MTIA
    Hania