  • Data: 2005-02-11 14:13:20
    Temat: firma windykacyjna
    Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy komus zdarzylo sie zeby firma wyndykacyjna podala sprawe do sadu?

    W moim przypadku juz sparwa robi sie smieszna bo co roku z powodu dlugu, ktory
    systemtaycznie
    splacam ale tak na ile pozwalaja mi warunki finansowe, zostaje na mnie nasylana
    coraz to inna firma
    wyndykacyjna.
    Za kazdym razem kwoty wyga;ldaja jakby 'wziete z choinki" Pisalam do firmy ktorej
    jestem winna
    pieniedza o polubowne zalatwienie sprawy, ze ja sie deklaruje tym pismem do spalcenia
    zadluzenia ale
    musze postaiwc warunki co do terminu splaty i wysokosci "rat' ale nawet nie byli
    laskawi
    odpowiedziec, 2 lata minely od tego czasu, ja splacam, a oni co roku mnie 'strasza'
    windykatorem....

    macie jakas rade ?

    aha i powiedzcie mi jak to jest z przedawanieiem takiego dlugu, nie chodzi o to ze ja
    sie "migam" od
    splacenia ale zastanawiam sie czy oni tego nie robia po to zeby nie doszlo do
    przedawanienia?

    pozdr

    --
    *****
    We are shaped by our thoughts, we become what we think.