  • Data: 2005-03-27 06:45:08
    Temat: firma prowadzaca allegro -qxl to złodzieje
    Od: "Dzi Dzia" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mam od lutego nadpłate prowizji i nie chca mi zrocic. nikt nie odpowida.
    jakas babka niedawno zamajlowala, ze maja sygnaly ze towar nie zostal wylany.
    ja mam kilkaset pozytywow, a jakis koles z iloscia kometrzy 0 (zero) walnal
    mi negatywa " oszust towar nie wyslany ..." co nie jest prawda. jest
    potwierdzenie z poczty i nie domagala sie zwrotu przedplaty. wiec doszlo.
    co robic. sprawe do sadu gospodarczego? i oczywiscie ten durny komentarz. czy
    mozna sprawe za upublicznianie nieprawdziwych informacji? chyba jeszcze
    wchodzi pod znieslawienie (mimo ze tylko nick)? moze jakies precedensy?
    dzi