  • Data: 2010-11-19 22:44:50
    Temat: firma Europark - legalnosc
    Od: misterek <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    czesc wam,
    jest sobie taka firma jak Eurpark - http://www.europark.net.pl/
    firma ta, na niezagospodarowanym placu w poblizu mojego miejsca
    zamieszkania postawila tabliczke "parking platny", tabliczke z
    "regulaminem" oraz automat w ktorym mozna kupic bilet parkingowy. i
    zaczeli pobierac oplaty za parkowanie. w regulaminie jest napisane, ze
    brak oplaty wiaze sie z "oplata dodatkowa" tj. zwykly mandat.
    zastanawiam sie, nad legalnoscia tego procederu. szczegolne watpliwosci
    mam do zapisu ze strony: "W przypadku nieuiszczenia opłaty w przeciągu
    14 dni, EP wyśle właścicielowi pojazdu wezwanie do zapłaty oraz doliczy
    dodatkowe koszty związane z dochodzeniem należności."
    skad taka prywatna firma moze miec dostep do danych wlasciciela pojazdu?