  • Data: 2010-11-20 11:44:31
    Temat: Re: firma Europark - legalnosc
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-11-20 12:16, Użytkownik Icek napisał:

    > ale czemu pobieranie oplat za parkowanie na czyims terenie ma byc nielegalne
    > ?

    Ja bym sprawdził bo są przypadki kiedy takie działanie jest nielegalne.

    > Ich plac to sobie moga pobierac, moga sobie ogrodzic i powiedziec wynocha bo
    > nie chcemy smrodu

    Ja bym sprawdził czy na pewno ich plac lub mają prawo do opłat.
    W zatłoczonym rejonie jest sobie blok mieszkalny z pomieszczeniami
    usługowymi na parterze. Większa część parkingu pod blokiem jest
    podobno własnością właścicieli tych lokali. Przy każdym miejscu
    postojowym tabliczka że "dla klientów firmy xxxx" oraz duże tablice
    że dla nie klientów wymienionych zakładów parking płatny 10 czy
    20 zł za godzinę. Jak pracownicy zauważą że parkuje ktoś inny
    to wkładają za wycieraczkę zaproszenie do uiszczenia opłaty
    parkingowej (to mnie spotkało) bywa że pracownik wylatuje i
    straszy kierowcę jeśli nie zapłaci (to spotkało znajomego).
    Kiedyś się wpienił poświęcił półtorej godziny i zadzwonił
    na policję, ponieważ pracownik tłumaczył się wykonywaniem
    polecenia służbowego został tylko przesłuchany a "właściciel"
    miejsca parkingowego dostanie zaproszenie do sądu.
    Nie twierdzę że tu sytuacja będzie podobna ale warto sprawdzić.