  • Data: 2007-09-06 13:28:26
    Temat: fałszywe posadzenie
    Od: adam158 <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    mojemu sasiadowi ktos kilka dni temu wrzucił kosz na smieci do
    samochodu przez przednia szybe he,he ktos ma fantazje
    z racji tej ze lubie sie z nim jak pies z kotem i mam rózne zatargi
    pewnie wskazał na mnie bo dzis dostałem wezwanie na komisariat /jest
    napisane w sprawie własnej /nawiasem mówiąc co to znaczy jak ja tam
    nie mam swoich żadnych spraw/
    na szczescie w czasie tego całego zdarzenia byłem ze znajomymi na
    wycieczce co mogą potwierdzic
    iteraz mam pytanie jezeli policja bedzie pytac co wówczas robiłem
    odpowiem ze byłem ze znajomymi
    ale na tym etapie sprawy policjant nie ujawni mi kto wskazał mnie jako
    sprawce a przeciez jezeli ktos mnie wskazał to zeznawał pod
    odpowiedzialnością karną bo policjant nie wymyslił sobie mnie sam
    jak doprowadzic aby osoba która mnie o to posądza nie unikneła
    odpowiedzialnosci i jak sie tam zachować

    z góry dzięki adam