    From: "k...@p...onet.pl" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: fałszywe orzeczenie w kwesti psychiatrycznej
    Date: Fri, 16 Oct 2009 13:24:09 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    Swego czasu około pol roku temu byłem skierowany na obserwację
    psychiatryczną do jednego ze szpitali - bezzasadnie w zwiazku
    z awanturami domowymi jakie urządza moja stuknięta matka, zgodzilem
    się w zasadzie jako ze uznalem ze doswiadczenie zyciowe mi nie
    zawadzi (7 lat temu mialem realny epizod psychotyczny ale od danego
    czasu nie mam zadnych problemow psychicznych - choc sporo materialnych
    - i jestem zupelnie zdrowym czlowiekiem) W szpitalu nie bylo zle
    poznalem paru fajnych kumpli dowiedzialem paru niezadobrych rzeczy
    nt sądów i psychiatrykow, przebyczyłem sie na łozku - niestety
    ni z tego ni z owego przy wyjsciu wlepiono mi papier z orzeczeniem
    schizofrenia paranoidalna - jest to kompletną bzdurą i nie ma defakto
    nawet zadnego uzasadnienia co do takiego orzeczenia co do ktorego moglbym sie
    odniesc i je jakos merytorycznie podwarzyc - totalna bzdura i totalna
    glupota - rowniez niestety totalna zbrodnia; Prawada jest taka ze jestem
    rownie odlegly od schizofreni co kazdy nie cierpiacy na nią czlowiek
    i o tyle (ale tez i pewnie jedynie o tyle) mialbym szane wygrac
    w tym 'sporze' ale z drugiej strony o ile psychologiczno - psychiatryczna
    machina moze tak glupio i bezsensowanie dzialac i tak zadzialała w tym
    przypadku moze tez byc tak ze dziala ona tak w ogolnosci - tym samym
    fakt ze orzeczenie to jest falszywe i bzdurne nie musi mi pomoc
    tymbardziej ze psychiatrzy moga zapewne chciec kryc swoje psychiatryczne
    tylki.
    Co mogę zrobić? Sytuacja jest niewesoła -