  • 1. Data: 2006-07-26 20:57:59
    Temat: faktura za ... plombę
    Od: "Tomasz Gębala" <t...@p...onet.pl>

    Od ponad roku administracja osiedla jest zarządcą garaży stanowiących
    wspólnotę.
    W zeszłym m-cu, jak co kwartał, był odczyt liczników elektrycznych i w kilku
    garażach osoba zczytująca stany stwierdziła, że musi wymienić plombę gdyż
    nie jest to ICH plomba. Liczniki zakładał Z-d Energetyczny i to on założył
    plomby.
    Dzisiaj dostalismy faktury za wymiany plomb - czy to ma podstawy prawne?
    Co mnie obchodzi, że licznik miał plombę poprzedniego odczytującego - wg
    mnie takie plomby winni wymienić w momencie przujęcia statusu zarządcy
    nieruchomością, a i tak wydaje mi się, że powinni to wtedy wykonać gratis.

    Jakie są do tego podstawy prawne, aby się odwołać od w/w/ decyzji????

    --

    Tomasz Gębala