  • 1. Data: 2006-07-26 17:18:02
    Temat: Nowa ustwa o IPN - mydlenie oczu
    Od: " cykcyk" <c...@g...pl>

    Krzyczą w mediach , że nowa ustawa otworzy IPN, że każdy będzie mógł mieć
    dostęp do swojej teczki, a to nieprawda.
    Szukam szukam i nic nie znajduję.
    To link do uchwalonego przez sejm projektu zmiany ustawy o IPN.
    http://orka.sejm.gov.pl/proc5.nsf/opisy/333.htm

    Niech mnie ktoś uświadomi , gdzie to pisze, bo ja widzę, że dostęp będą mieć
    tylko politycy i kacyki, a nie zwykli ludzie.

    BRAK też dostępu do teczki ludzi już nieżyjących (np. zabitych przez UB).
    Rodzina powinna mieć dostęp.