  • Data: 2005-02-21 21:15:52
    Temat: faktura korygująca od TP SA po 12 miesiacach
    Od: "Grannus" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    TP SA stwierdziła, że od lutego 2004 źle mi naliczała opłaty za neostradę.
    Właśnie otrzymałem pocztą kilkanaście faktur korygujących, które zerują w
    poszczególnych miesiącach ubiegłego roku opłaty za neostradę.
    Dostałem też fakturę VAT. Oprócz abonamentu za luty 2005 i opłaty za neo w
    tym miesiącu, znajdują się na niej opłaty za neo (nowe wyższe stawki) za
    miesiące luty 2004 - styczeń 2005.
    Na dole faktury jest oczywiście ogromna nadpłata z poprzednego miesiąca
    (korekty opłat na 0) ale i tak wychodzi, że powinienem TP dopłacić kilkaset
    złotych.

    musze im płacić, czy nie :-)