  • 11. Data: 2004-01-29 12:42:52
    Temat: Re: faktura VAT
    Od: "vladi the best" <x...@i...pl>

    > Może miało być guru ;-)

    pomidor :)))

    vladi

  • 12. Data: 2004-01-29 15:40:26
    Od: "aga" <j...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości
    news:qath101quc6jllo3b0dg79vbscljqf9dmp@4ax.com...

    > No, lekko przesadziłaś z tym kryminałem ;-)
    >
    > Artur Golański

    Nie..., to przeciez bylo tylko poetyckie podkreslenie, ze pewnych rzeczy nie
    powinno sie robic :-))

    Aga

  • 13. Data: 2004-01-30 11:13:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Jan 2004, vladi the best wrote:
    [...]
    >+ ps. zawsze mozna kupic na istniejaca firme [przeciez ta firma nie musi
    >+ zaksiegowac zakupu]

    Jasne, pomysł też "the best" :)
    Oczywiscie *zaksięgowac* w scisłym znaczeniu tego słowa nie musi.
    Zakupów "dla ST" (samodzielnie składanego) też się nie księguje,
    ale należy opisać na f-rze do czego wtedy służa :)
    Bo byc może tłumaczyć się z "ukrywania kosztów" trzeba będzie...
    (polecam watek na .podatki, tak z pół roku temu :)).

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 14. Data: 2004-01-31 01:09:34
    Od: "vladi the best" <x...@i...pl>

    > Jasne, pomysł też "the best" :)

    pracownik bierze fakture za paliwo na cpn-ie. nie rolicza jej w firmie [nie
    dostarcza, wyrzuca itp]. czy jest to niezgodne z prawem?

    vladi

  • 15. Data: 2004-01-31 10:51:47
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    vladi the best wrote:

    > pracownik bierze fakture za paliwo na cpn-ie. nie rolicza jej w firmie
    > [nie dostarcza, wyrzuca itp]. czy jest to niezgodne z prawem?
    >
    > vladi

    Tak..
    Rzadko bo rzadko, ale moze zdarzyc sie "kontrola krzyzowa"
    faktur u wystawiajacego i odbiorcy.
    I wtedy oze byc "goraco".

    Jesli ponadto pracownik "podpisal sie jako wlasciciel",
    to moze wyladowac za kratkami.

    Boguslaw