  • Data: 2003-11-03 08:05:45
    Temat: faktura VAT
    Od: "Jarek" <j...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W jaki sposób uzyskać od sprzedawcy fakturę VAT?
    Dodam, że zakupiłem w VIII 2003 u niego materiał i nie wziąłem od razu
    faktury VAT gdyż nie był kompletny i reszta miała być dostarczona później i
    wtedy miała być wystawiona faktura. Zapłaciłem jedynie za dostarczony
    materiał.
    Tego co miał dowieźć nie dowiózł i od kilku miesięcy staram się uzyskać
    fakturę na to co zostało dostarczone (interweniuję telefonicznie bo
    sprzedawca jest w innej miejscowości).
    W jaki sposób zmusić sprzedawcę aby przesłał mi fakturę VAT?