  • 1. Data: 2007-12-14 18:27:33
    Temat: elektroniczny dostęp do KRS
    Od: Kamila <k...@g...com>

    poszukuję nr KRS pewnej firmy, ale nie mogę jej znaleźć w wersji
    elektronicznej KRS na stronie Ministerstwa Sprawiedliwości, czy to
    możliwe, że ta baza jest niekompletna? czy jest obowiązek umieszczania
    wszystkich podmiotów zarejestrowanych w KRS w internecie?

  • 2. Data: 2007-12-14 19:01:54
    Temat: Re: elektroniczny dostęp do KRS
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl>

    Dnia Fri, 14 Dec 2007 10:27:33 -0800 (PST), Kamila napisał(a):

> [...]
    > możliwe, że ta baza jest niekompletna? czy jest obowiązek umieszczania
    > wszystkich podmiotów zarejestrowanych w KRS w internecie?

    Teoretycznie są wszystkie firmy, ale poszukując mogłaś popełnić błąd,
    przekręcić nazwę lub nie masz wiedzy jakie są dane rejestrowe spółki.

    Sam mam ten problem poszukując różnych firm.

    A tak już na marginesie, to zbyt mało danych jest w wersji elektronicznej.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa/Ursynow
    kontakt: http://grupy2.3mam.net

  • 3. Data: 2007-12-14 19:08:48
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):

    > Sam mam ten problem poszukując różnych firm.

    Ja również i chciałbym się dowiedzieć, czy u Ciebie też występują te
    same problemy - po numerze KRS spółki wyszukują się dobrze, ale wiele
    razy przy wyszukiwaniu po nazwie strona się "wykrzacza" z komunikatami
    różnego rodzaju dziwnych błędów. Spotykasz się z czymś takim? Bo ja w
    przypadku przynjamniej 50% dni kiedy chcę czegoś poszukać po nazwie...

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 4. Data: 2007-12-14 20:57:58
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl>

    Dnia Fri, 14 Dec 2007 20:08:48 +0100, Liwiusz napisał(a):

> [...]
    > różnego rodzaju dziwnych błędów. Spotykasz się z czymś takim? Bo ja w
    > przypadku przynjamniej 50% dni kiedy chcę czegoś poszukać po nazwie...

    tak, albo baza nie działa, albo strona sie nie otwiera...

  • 5. Data: 2007-12-15 10:36:02
    Od: "Le5zek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@...stopce.pl> napisał w
    wiadomości news:1mbirpz3fqvt8.anmthtr34frb$.dlg@40tude.net...

    > tak, albo baza nie działa, albo strona sie nie otwiera...

    A ta strona tez Wam nie działa?
    http://pdi.cors.gov.pl/KRSSED/Default.aspx

    --
    Le5zek Grelak
    'I thought I was someone else, someone good.'

  • 6. Data: 2007-12-15 12:47:17
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Le5zek napisał(a):
    > Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@...stopce.pl> napisał w
    > wiadomości news:1mbirpz3fqvt8.anmthtr34frb$.dlg@40tude.net...

    > A ta strona tez Wam nie działa?
    > http://pdi.cors.gov.pl/KRSSED/Default.aspx

    Właśnie o tej stronie pisałem. Akurat w tej chwili wyszukiwanie po
    nazwie działa ;)