  • 1. Data: 2007-12-14 14:08:39
    Temat: Niechciani lokatorzy - prawnik poszukiwany.
    Od: "MichalS " <m...@g...pl>

    Witam,

    Jestem wlascicielem kamiennicy. Chce pozbyc sie lokatorow, ktorzy nie placa
    czynszu. Poszukuje prawnika specjalizujacego sie w takich sprawach. W gre
    wchodzi ktos z Lodzi, Czestochowy, Piotrkowa T., Belchatowa. Czy ktos z
    szanownich grupowiczow moglby mi cos polecic?

    Pozdrawiam, MichalS.

  • 2. Data: 2007-12-14 17:01:47
    Temat: Re: Niechciani lokatorzy - prawnik poszukiwany.
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    MichalS pisze:
> [...]
    > wchodzi ktos z Lodzi, Czestochowy, Piotrkowa T., Belchatowa. Czy ktos z
    > szanownich grupowiczow moglby mi cos polecic?

    Sam przez to ostatnio przechodzilem. Niestety droga jest dluga.
    Najpierw nalezy wytoczyc proces przeciw tym darmozjadom. Zapewne sprawe
    wygrasz i zostanie wydany nakaz eksmisji. Komornik eksmisji nie wykona,
    poniewaz miasto nie da lokalu zastepczego. Wtedy kolejna sprawa sadowa
    przeciwko miastu aby placil za darmozjadow - sprawa wygrana lacznie z
    odszkodowaniem + pewnosc ze lokal zastepczy sie natychmiast znajdzie.

    Jacek

  • 3. Data: 2007-12-14 19:59:07
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

    "MichalS " <m...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > wchodzi ktos z Lodzi, Czestochowy, Piotrkowa T., Belchatowa. Czy ktos z
    > szanownich grupowiczow moglby mi cos polecic?

    Chore jest to, że nie można menelstwa jednym kopem wywalić z lokalu.

    MK

  • 4. Data: 2007-12-14 20:29:08
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Sanctum Officium pisze:

    > Chore jest to, że nie można menelstwa jednym kopem wywalić z lokalu.

    Ano nie mozna.
    U mnie sie okazalo ze jestesmy ch.. itp bo chcemy wywalic lokatorow
    przeciez z ich mieszkania bo mieszkaja tam od zawsze.
    Na czynsz nie maja (dodam ze jest smiesznie niski jak na 100 m
    mieszkanie) ale na chlanie to pieniadze zawsze sie znajda.

    Najgorsze jest to ze pozniej taki lokal trzeba gruntownie wyremontowac a
    za to juz nikt pieniedzy nie odda.

    Jacek