  • 1. Data: 2005-04-26 10:32:37
    Temat: ekspektatywa
    Od: "nick" <s...@i...pl>

    Witam

    Czy moglby mi ktos przyblizyc na czy polega ekspektatywa odrebnej
    wlasnosci?
    Czy to normalna forma własności przy zakupie mieszkania z drugiej ręki czy
    jakieś haczyki sie pod tym kryją?

    Dzieki i pozdrawiam,
    Nick

  • 2. Data: 2005-04-26 13:38:45
    Temat: Re: ekspektatywa
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    nick napisał(a):
    > Czy moglby mi ktos przyblizyc na czy polega ekspektatywa odrebnej
    > wlasnosci?
    > Czy to normalna forma własności przy zakupie mieszkania z drugiej ręki czy
    > jakieś haczyki sie pod tym kryją?

    co tak naprawdę kupujesz?
    istnieje już lokal stanowiący odrębną wlasność? została założona księga
    wieczysta?

    KG

  • 3. Data: 2005-04-26 17:12:59
    Od: "nick" <s...@i...pl>

    ksiega wieczysta została założona, lokal stanowi odrebną własnosc

    Pozdro

  • 4. Data: 2005-04-26 18:42:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    nick napisał(a):
    > ksiega wieczysta została założona, lokal stanowi odrebną własnosc

    To czemu chcesz kupić jakąś ekspektwtywę? Niech ci sprzedzą tę odrębną
    własność.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 5. Data: 2005-08-08 15:34:13
    Od: "Woqlski" <w...@i...net.pl>

    Ekpspektatywa - roszczenie o ustanowienie odrębnej własności lokalu
    Art. 19. 1. Ustawa o spółdzielniach mieszkaniowych

    Jeśli lokal jest wyodrębniony to nie ma już ekspektatywy (roszczenia)...

    Forum Nieruchomości
    www.Forum.Woqlski.pl