  • 1. Data: 2005-04-26 10:41:23
    Temat: alimenty
    Od: "ilona" <i...@o...pl>

    Witam!
    W listopadzie u.r. sklonczylam 18 lat. Jestem w klasie maturalnej.
    Chodzilismy do szkoly do 15 kwietnia. Zakonczenie roku szkolnego mam 10
    czerwca. 11 czerwca biore slub. Pozniej zamierzam sie dalej uczyc.
    W zwiazku z tym mam nastepujace pytanie:
    Do kiedy musze zglosic do komornika, ze wzielam slub/skonczylam szkole? Czy
    ma to wplyw na otrzymywanie alimentow? Wydaje mi sie ze biorac slub
    automatycznie (mimo nauki) trace prawo do alimentow. Czy to prawda?
    Prosze o pomoc.
    Z gory dziekuje
    Ilona