  • 11. Data: 2012-01-03 12:12:54
    Temat: Re: e-sad, sciganie za kolejne faktury
    Od: Główny Użytkownik <p...@g...com>

    On 3 Sty, 10:55, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Po prostu brakuje w "procedurze niefirmowej" analogicznego zapisu:
    >
    > kc
    > art. 133
    > § 2a. Pisma procesowe dla przedsiębiorców i wspólników spółek
    > handlowych, wpisanych do rejestru sądowego na podstawie odrębnych
    > przepisów, doręcza się na adres podany w rejestrze, chyba że strona
    > wskazała inny adres dla doręczeń. Jeżeli ostatni wpisany adres został
    > wykreślony jako niezgodny z rzeczywistym stanem rzeczy i nie zgłoszono
    > wniosku o wpis nowego adresu, adres wykreślony jest uważany za adres

    u mnie to spor miedzy przedsiebiorcami (1 os firma) wiec wszystko ok i
    sie nie stresowac tylko scigac o kolejne faktury na te same dane z
    wpisu do ew.?

    P.

  • 12. Data: 2012-01-03 12:24:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-03 13:12, Główny Użytkownik pisze:
    > u mnie to spor miedzy przedsiebiorcami (1 os firma) wiec wszystko ok i
    > sie nie stresowac tylko scigac o kolejne faktury na te same dane z
    > wpisu do ew.?

    To raczej bezpieczna praktyka.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2012-01-03 21:36:48
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Masz podać adres zamieszkania. Aktualny.
    > Żebyś się nie zdziwił, jak potem pozwany obali klauzulę, bo adres był
    > nieprawidłowy.

    no wlasnie a teraz jak nie znam aktualnego adresu zamieszkania a
    zameldowania jest taki sam jak w wyroku sprzed 2 miesiecy to jak mam wzywac
    do zaplaty pozostalej naleznosci?

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 14. Data: 2012-01-03 21:58:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-03 22:36, wromek pisze:

    > no wlasnie a teraz jak nie znam aktualnego adresu zamieszkania a
    > zameldowania jest taki sam jak w wyroku sprzed 2 miesiecy to jak mam wzywac
    > do zaplaty pozostalej naleznosci?

    Jakiej pozostałej? Tej z wyroku, czy spoza wyroku?

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2012-01-04 13:38:16
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Jakiej pozostałej? Tej z wyroku, czy spoza wyroku?

    z wyroku to już zasądzone, teraz chodzi o dalszą część tego samego tytułu
    (bezumowne korzystanie z lokalu), ktora nie była objęta pozwem.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 16. Data: 2012-01-04 13:46:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-04 14:38, wromek pisze:

    > z wyroku to już zasądzone, teraz chodzi o dalszą część tego samego tytułu
    > (bezumowne korzystanie z lokalu), ktora nie była objęta pozwem.

    No to każdy orze jak może - podaj adres zameldowania.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2012-01-04 21:16:52
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    Nie zauważyłem, wrzuć datę i paragrafy.

    -----
    > po ostatniej zmianie prawa z ewidencji działalności nie dowiesz się o
    adresie zamieszkania przedsiębiorcy, jawnym jest tylko adres miejsca
    wykonywania.

  • 18. Data: 2012-01-04 21:18:22
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    A kiedy i skąd się dowie o klauzuli?
    Chodzi co 5 dni do sądu czytać akta?
    Obdzwania wszystkich komorników w rejonie?

    -----

  • 19. Data: 2012-01-04 21:24:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-04 22:16, _ąćęłńóśźż. pisze:
    > Nie zauważyłem, wrzuć datę i paragrafy.
    >

    > -----
    > adresie zamieszkania przedsiębiorcy, jawnym jest tylko adres miejsca
    > wykonywania.

    Od lipca.

    Ustawa o swobodzie...

    art. 37
    1. CEIDG udostępnia dane i informacje o przedsiębiorcach będących
    osobami fizycznymi określone:

    1) w art. 25 ust. 1 z wyjątkiem numeru PESEL oraz adresu zamieszkania, o
    ile nie jest on taki sam jak miejsce wykonywania działalności gospodarczej;

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2012-01-04 21:26:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-04 22:18, _ąćęłńóśźż. pisze:
    > A kiedy i skąd się dowie o klauzuli?
    > Chodzi co 5 dni do sądu czytać akta?
    > Obdzwania wszystkich komorników w rejonie?

    Komornik sam do niego przyjdzie w czasie egzekucji.

    --
    Liwiusz