  • 21. Data: 2012-01-04 23:22:23
    Temat: Re: e-sad, sciganie za kolejne faktury
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    Jak piszesz - a powiedziałbym nawet, że po ściagnięciu często RZEKOMEGO
    zadłużenia z rachunku itp. - i wtedy będzie już nieco późno na wzruszanie
    klauzuli wykonalności.
    http://www.rp.pl/artykul/212825,786675-Doreczenia-pi
    sm-sadowych--pozwany-nie-
    zawsze-wie-o-wyroku.html
    PS. A wg Ciebie to komornik skąd ma adres [rzekomego] dłużnika??

    -----

  • 22. Data: 2012-01-05 06:11:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-05 00:22, _ąćęłńóśźż. pisze:
    > Jak piszesz - a powiedziałbym nawet, że po ściagnięciu często RZEKOMEGO
    > zadłużenia z rachunku itp. - i wtedy będzie już nieco późno na wzruszanie
> [...]

    Nie klikałem. Jak nie było skutecznego doręczenia, to jest podstawa do
    wzruszenia dłużnika.

    > PS. A wg Ciebie to komornik skąd ma adres [rzekomego] dłużnika??

    Albo od wierzyciela, albo po zapytaniu w odpowiednich urzędach.

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2012-01-05 07:35:03
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    > Albo od wierzyciela,

    I nagle powoda olśniło (adres zamieszkania dłużnika mu się ukazał?), gdy z
    powoda zmienił się w wierzyciela?

    > albo po zapytaniu w odpowiednich urzędach.

    Na wniosek ... ?
    Pierwsza literka "wu".

  • 24. Data: 2012-01-05 09:49:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-05 08:35, _ąćęłńóśźż. pisze:

    > I nagle powoda olśniło (adres zamieszkania dłużnika mu się ukazał?), gdy z
    > powoda zmienił się w wierzyciela?

    Nie raz rak robiłem. Ja pozywam na przykład na adres z rejestru
    przedsiębiorców, albo na adres, który podejrzewam o bycie adresem
    zameldowania, nawet jeśli dłużnik tam nie mieszka. Jest to
    bezpieczniejsze i trudniejsze do późniejszego obalenia, niż pozywanie na
    adres zamieszkania, którego się potem dłużnik wyprze.

    > Na wniosek ... ?
    > Pierwsza literka "wu".

    I dopiero na tym etapie wierzyciel poprzez komornika ma realną podstawę
    do wystąpienia o zapytanie.

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2012-01-05 10:53:15
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    Generalnie to wezwanie z sądu o uzupełnienie pozwu poprzes wskazanie adresu
    pozwanego wystarcza do uzyskania adresu ze zbiorów meldunkowych.
    A często wystarcza kopia pozwu z przybitą prezentatą sądu.
    Oczywiście adres zameldowania nie musi być równy adresowi zamieszkania, ale
    komornik też detektywa nie wynajmuje, może co najwyżej z US (nie wiem, a
    jeśli nawet to zapewne jak po grudzie) otrzymać adres zamieszkania na
    Sylwestra ostatniego roku podatkowego.
    Wiesz, ja zawsze w Sylwestra zamieszkuję gdzie indziej, niż przez pozostałe
    364 dni ;-)

    -----