  • 11. Data: 2010-05-20 13:38:18
    Temat: Re: dziwne dodatki w meilach
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "januszek" <j...@p...irc.pl> wrote in message
    news:slrnhvae0d.og3.januszek@gimli.mierzwiak.com...

    > Uprawnionego adresata - to nie obowiazuje ale co w sytuacji kiedy ktos
    > otrzyma takiego maila przez jakas, zalozmy techniczna pomylke?

    jedynym 'identyfikatorem' adresata jest tu adres emailowy, ktory
    (zalozmy) musi byc zgodny zeby widomosc dotarla do skrzynki
    (inne opcje sa mozliwe, ale nieprawdopodobne, blad moze wystapic
    w programie pocztowym, z serwerami raczej sie to nie dzieje,
    ograniczmy sie wiec tu moze do prawdopodobnych sytuacji)

    powstaje wiec pytanie jak sprawdzic czy jestes uprawnionym adresatem
    kiedy dostaniesz zwykly list zaadresowany na siebie (przez pomylke)?

    o ile nie wynika to jakos *niezwykle* *jednoznacznie* z tresci to
    mozliwosci nie widze

  • 12. Data: 2010-05-20 14:52:57
    Od: "Papa5merf" <P...@p...pl>

    Órzytkownik ".B:artek." napisał:

    > Pośrednio wynika to z ustawy Kodeks spółek handlowych, gdzie spółka
    > akcyjna w dokumentach i innych pismach handlowych powinna podawać takie
    > informacje.

    ale ja z tą spułką nie handluje, ani pism hamdlowych nie prowadzę, więc o co
    biega?:O)

  • 13. Data: 2010-05-20 16:54:27
    Od: BK <b...@g...com>

    On 20 Maj, 16:52, "Papa5merf" <P...@p...pl> wrote:

    > ale ja z tą spułką nie handluje, ani pism hamdlowych nie prowadzę, więc o co
    > biega?:O)

    ale tu nie chodzi o to czy ty handlujesz czy prowadzisz pisma, chodzi
    o to, ze jest to korespondencja spolki handlowej, z uwagi na
    ostroznosciowe podejscie spolki cala swoja korespondencje traktuja jak
    dokumenty lub pisma handlowe - lepiej z automatu dodawac taka stopke
    (z adresem, krs etc.) do kazdego maila niz kiedys nie dodac to tego
    jednego, w ktorym wlasnie tak powinno byc napisane ;)

  • 14. Data: 2010-05-20 18:23:48
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    > ale przeciez to nie obowiazuje adresata owej wiadomosci, ktory moze
    > zrobic z nia co chce

    Umieścić na stronie www lub przesłać do TV?

  • 15. Data: 2010-05-20 18:34:23
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> wrote in message

    > Umieścić na stronie www lub przesłać do TV?

    a czemu nie - etyke zostawmy z boku - jak mi mama napisze ze jutro
    przyjedzie wnuka zobaczyc to nie moge nikomu powiedziec bez jej zgody?

    jezeli ktos decyduje sie ze mna podzielic jakas informacja (oczywiscie
    wylaczajac przypadki w ktorych sa to czyjes dane osobowe, czy jakies
    pomowienia itd. itp.) to moge sobie z tym zrobic dokladnie to na co mi
    sumienie pozwala

    jezeli sie myle to chetnie poslucham uzasadnienia