  • 1. Data: 2010-05-19 17:28:47
    Temat: Ustanowienie drogi koniecznej
    Od: "Jan Konieczny" <j...@p...fm>

    Witam.
    Chce zlozyc wniosek o ustanowienie drogi koniecznej. Dojazd do mojej dzialki
    musi przechodzic przez 2 dzialki. pierwsza ma ksiege wieczysta. Druga nie
    ma. W wypisie z rejestru gruntow dla tej wlasnie dzialki jest napisane
    "wladajacy na zasadach samoistnego posiadania". Wladajacy ta dzialka nie ma
    zamiaru starac sie o ksiege wieczysta. Czy sedzia nie odrzuci mi takiego
    wniosku jesli nie bedzie wpisu do ksiegi dla tej dzialki?

    Pozdrawiam
    Janek

    5129 (20100519) __________

  • 2. Data: 2010-05-20 19:40:46
    Temat: Re: Ustanowienie drogi koniecznej
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-19 19:28, Jan Konieczny pisze:

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy
    > sygnatur wirusow 5129 (20100519) __________
    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    I po co ta reklama? Przecie i tak wszyscy wiedzą, że to marny produkt i
    się dałeś tylko nabrać.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek