  • 1. Data: 2008-03-07 07:53:46
    Temat: dzierżawa gruntu (gromadzkiego) pastwiskowego
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

    witam!

    Mam podpisac umowe dzierżawy ze stowarzyszeniem które dopiero ma powastać z
    czlonków którzy maja "prawa" do tego gruntu a jest och ok 120 osób.
    W gminie mi powiedzieli że ona coś musi z tego miec a nie jest włascicielem
    tego terenu i że ta umowa jest nieważna.
    Nie wiem o co chodzi z zakładanego stowrzyszenia osoby twierdza ze to ich a
    gmina mowi ze ten teren za niedlugo bedzie jej.
    Nie wiem czy sa jakieś przepisy i czy może maja sie zmieniać co do takich
    terenów, które kiedyś mieszkańcy wioski mieli wspólne aby wypasać tam
    zwierzęta.
    Jak ktoś zna sprawe bardzo prosze o info.

    pozdarwiam

    PabloGT

  • 2. Data: 2008-03-07 09:04:03
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "PabloGT" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zwierzęta.
    > Jak ktoś zna sprawe bardzo prosze o info.

    Wyszukaj ustawę o wspólnotach gruntowych i poczytaj. Tam jest opisaa
    procedura takich czynności.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2008-03-07 17:01:18