  • 1. Data: 2007-03-09 22:39:05
    Temat: dziedziczenie, Problem.....
    Od: "Elvis" <b...@U...pl>

    Witam Wszystkich....

    Mam pytanie dot. dziedziczenia ustawowego...
    Moze mi ktos podpowie.... :)

    Mianowicie - kilka tygodni temu zmarl dziadek mojej dziewczyny....
    Pozostawil mieszkanie wlasnosciowe i troche oszczednosci....
    Mial tylko jedno (przysposobione, ale to pewnie niczego nie zmienia)
    dziecko - matke mojej dziewczyny...
    Ona z kolei ma dwie corki: nieletnia oraz pelnoletnia(moja dziewczyne)....
    Moje pytanie brzmi jak wyglada kwestia dziedziczenia....? Czy nalezy sie cos
    corka(wnuczkom dziadka) - czy tez majatek w calosci przypade jedynej jego
    corce?

    Dziekuje za wszelkie odpowiedzi i zycze milego weekendu....

    --

    ~~~~~~~~~~~~
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-03-09 23:07:43
    Temat: Re: dziedziczenie, Problem.....
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Elvis" <b...@U...pl> wrote in message
> [...]
    > Moje pytanie brzmi jak wyglada kwestia dziedziczenia....? Czy nalezy sie
    > cos corka(wnuczkom dziadka) - czy tez majatek w calosci przypade jedynej

    Jedynej jego córce.

  • 3. Data: 2007-03-10 00:33:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Elvis wrote:

    > Ona z kolei ma dwie corki: nieletnia oraz pelnoletnia(moja dziewczyne)....
    > Moje pytanie brzmi jak wyglada kwestia dziedziczenia....? Czy nalezy sie cos
    > corka(wnuczkom dziadka) -

    Ustawowo? Oczywiście, że nie.

    > czy tez majatek w calosci przypade jedynej jego corce?

    Oczywiście, że tak.

    PS: nie, żebym coś imputował w wyniku tego dopytywania się, czy związana
    z tobą wnuczka coś ze spadku "chapnie", ale zamordowanie matki wykluczy
    dziedziczenie (wykrytego oczywiście) sprawcy ;->