  • 1. Data: 2007-03-09 23:29:14
    Temat: KRS stowarzyszenie - ciekawostka
    Od: "mientowy" <m...@w...pl>

    Jest sobie stowarzyszenie X ktore dziala kilkadziesiat lat. Dlugo nie
    zmieniala sie siedziba i zarzad wiec nic nie bylo zmeiniane w rejestrach.
    Niedawno zmienily sie wladze wiec na odpwoiednich wnioskach wyslano do
    odpowiedniego KRS zmiany.
    I tu zaczynaja sie dziwne sprawy bo pani w KRS twierdzi ze towarzystwo nie
    ma swojego KRS. Co ciekawe widze dokument z 30 lipca 2004 gdzie ten sam sad
    wydal Odpis Aktualny z Rejestru Stowarzyszen. Nie ma tam wprawdzie podanego
    nr KRS aby sie na niego powolywac ale czegos tu nie rozumiem. To jest ten
    wpis czy go nie ma.
    Zdaje sibie sprawe ze zmiany dokonywane w rejestrze byly jeszcze zanim
    pojawil sie KRS i moze tu jest pies pogrzebany. A odpis dotyczyl tego co w
    starym rejestrze sie znajduje.
    Jesli dobrze mysle to co w tej sytuacji trzeba zrobic. jak zarejestrowac w
    KRS juz istniejace stowarzyszenie? I co zrobic aby przypadkiem nie powstalo
    nowe stowarzyszenie. Nie jestem w stanie przeciez postepowac jak przy
    zakladaniu na nowo stowarzyszenia bo bedzie to fikcja. Poprzednia wladza
    zostawila troche balaganu i ciezko to jakos pozamiatac. Dziekuje za
    podpowiedzi

  • 2. Data: 2007-03-10 11:25:23
    Temat: Re: KRS stowarzyszenie - ciekawostka
    Od: "Kama" <k...@o...pl>

    Użytkownik "mientowy" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zdaje sibie sprawe ze zmiany dokonywane w rejestrze byly jeszcze zanim
    > pojawil sie KRS i moze tu jest pies pogrzebany. A odpis dotyczyl tego co w
    > starym rejestrze sie znajduje.

    Dokłdnie tak jest. od 2001 r.(od kiedy istnieje KRS) wszelkie zmiany mogą
    być dokonywane tylko po uprzednim przerejestrowaniu do KRS

    > Jesli dobrze mysle to co w tej sytuacji trzeba zrobic. jak zarejestrowac w
    > KRS juz istniejace stowarzyszenie?

    Nie zarejestrować a przerejestrować.

    I co zrobic aby przypadkiem nie powstalo
    > nowe stowarzyszenie.

    przy przerejestrowaniu powołujesz się w formuularzu KRS-Z20 na stow. ze
    starego rejestru stowarzyszeń

  • 3. Data: 2007-03-11 17:54:06
    Od: "mientowy" <m...@w...pl>

    > przy przerejestrowaniu powołujesz się w formuularzu KRS-Z20 na stow. ze
    > starego rejestru stowarzyszeń

    Tyle ze wlasnie wyslalem na z20 z powolaniem sie na stare oznaczenie i
    dostalem ten zwrot z wyrazna uwaga ze wyslalem z20 a oni oczekiwali by
    dokumentow jak w20 i to mnie wlasnie martwi.

    Tomek

  • 4. Data: 2007-03-11 18:03:08
    Od: "mientowy" <m...@w...pl>

> [...]
    > dostalem ten zwrot z wyrazna uwaga ze wyslalem z20 a oni oczekiwali by
    > dokumentow jak w20 i to mnie wlasnie martwi.

    Wlasnie wskazany formularz umozliwia to o co mi chodzi p ojego przeczytaniu
    sprawa jest juz jasna.
    Tomek

  • 5. Data: 2007-03-11 18:06:32
    Od: "młody" <r...@o...pl>

    faktycznie w20.
    to teraz jakieś maź 2 tyg i po wszystkim.
    Chyba ze statut ulegał zmianie to trochę dłużej..