  • Data: 2007-03-09 22:39:05
    Temat: dziedziczenie, Problem.....
    Od: "Elvis" <b...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Wszystkich....

    Mam pytanie dot. dziedziczenia ustawowego...
    Moze mi ktos podpowie.... :)

    Mianowicie - kilka tygodni temu zmarl dziadek mojej dziewczyny....
    Pozostawil mieszkanie wlasnosciowe i troche oszczednosci....
    Mial tylko jedno (przysposobione, ale to pewnie niczego nie zmienia)
    dziecko - matke mojej dziewczyny...
    Ona z kolei ma dwie corki: nieletnia oraz pelnoletnia(moja dziewczyne)....
    Moje pytanie brzmi jak wyglada kwestia dziedziczenia....? Czy nalezy sie cos
    corka(wnuczkom dziadka) - czy tez majatek w calosci przypade jedynej jego
    corce?

    Dziekuje za wszelkie odpowiedzi i zycze milego weekendu....

    --

    Pozdrawiam