  • 1. Data: 2007-02-20 09:57:56
    Temat: dziecko a prawo
    Od: Johnson<j...@n...pl>

    Czesc

    Mam wielki problem otóż od jakiegos czasu strasznie podobają mi się
    młodzi chłopcy ze szkoły podstawowej.Narazie tzymam swój popęd sexualny na
    wodze,ogladajac dzieciece porno,ale z kazdym razem kiedy ich mijam przed
    szkołą,wyczuwam ich zapach to mi staje.Co powinnienem zrobic ? czy to jest
    karalne ?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2007-02-20 10:05:55
    Temat: Re: dziecko a prawo
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson napisał(a):

> [...]
    > szkołą,wyczuwam ich zapach to mi staje.Co powinnienem zrobic ? czy to jest

    Karalne powinno być wysyłanie tego samego 3 razy. No tak ale ty i jak
    byś się wywinął w trybie art. 31 §1 kk.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com