  • 21. Data: 2013-09-18 20:09:50
    Temat: Re: dziecieca orgia na placu zabaw??
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:l1co6b$hbb$1@node2.news.atman.pl...

    > Za 3 lata po procesie albo 2 okaze sie, ze koles niwinny i ma dostac 500
    > tys od Panstwa....

    Jak znaleźli w domu pornografię, to się nie okaże. I uważam, ze powinno sie
    ich ścigać, bo jakby nie było zapotrzebowania na takie materiały, to by nie
    krzywdzono tych dzieci. Tylko zdecydowanie jestem przeciwny materiałom
    prasowym wiążącym to zdarzenie z fotkami dzieci na placu zabaw, bo będziemy
    mieć w kraju anarchię i ludzie zaczną lać po mordzie fotografów dla samej
    zasady.

  • 22. Data: 2013-09-18 20:27:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 18.09.2013 20:09, Robert Tomasik pisze:

    > Jak znaleźli w domu pornografię, to się nie okaże. I uważam, ze powinno
    > sie ich ścigać, bo jakby nie było zapotrzebowania na takie materiały, to
    > by nie krzywdzono tych dzieci. Tylko zdecydowanie jestem przeciwny

    Może uściślijmy: materiały, które powstały z krzywdą dla dzieci. Bo
    "takie" mogą oznaczać czysto fikcyjne rysunki oraz "odmładzane"
    pełnoletnie modelki.

    Ogólnie byłbym za likwidacją karalności wszystkich czynów, w których nie
    ma pokrzywdzonych.

    > materiałom prasowym wiążącym to zdarzenie z fotkami dzieci na placu
    > zabaw, bo będziemy mieć w kraju anarchię i ludzie zaczną lać po mordzie
    > fotografów dla samej zasady.

    No i właśnie to było całe sedno mojego narzekania!

  • 23. Data: 2013-09-19 18:07:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości

    > Może uściślijmy: materiały, które powstały z krzywdą dla dzieci. Bo
    > "takie" mogą oznaczać czysto fikcyjne rysunki oraz "odmładzane"
    > pełnoletnie modelki.

    Kiedyś miałem taki problem. Kilkaset zdjęć dziewczyn wyglądajacych na mocno
    nieletnie i uzależnienie przez prokuratora wniesienia aktu oskarżenia od
    ustalenia nie tylko personaliów "modelki", ale i dokładnej daty wykonania
    fotografii, by było wiadomo, że była nieletnia. Tak więc ja tam się wcale
    nie zdziwię, jak ta sprawa kiedyś padnie.

    > Ogólnie byłbym za likwidacją karalności wszystkich czynów, w których nie
    > ma pokrzywdzonych.

    Masz jakiś pomysł na przestępstwo, w którym nie ma pokrzywdzonego? Co
    innego wykroczenia, ale mówię o przestępstwach.

  • 24. Data: 2013-09-19 18:45:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 19.09.2013 18:07, Robert Tomasik pisze:

> [...]
    > daty wykonania fotografii, by było wiadomo, że była nieletnia. Tak więc
    > ja tam się wcale nie zdziwię, jak ta sprawa kiedyś padnie.

    Nieletnia czy poniżej 15 lat?

    > Masz jakiś pomysł na przestępstwo, w którym nie ma pokrzywdzonego? Co
    > innego wykroczenia, ale mówię o przestępstwach.

    Cała 'wojna z narkotykami'. Zakazy to tylko woda na młyn mafii. Nałogów
    nie zlikwidujesz zakazami tylko wychowaniem.

    "Znieważanie uczuć religijnych" - kiedy np. sprowadza się do szczerego
    wyrażenia własnej opinii (notabene zupełnie zasłużonej) o jakimś
    "świętym piśmie" czy innym zabobonie. Patrz: sprawa Dody.

    Sutenerstwo. W obecnej sytuacji prawnej prostytucja jest mocno
    skryminalizowana. Uczciwi menedżerzy prostytutek, którzy by dbali o ich
    ochronę, zdrowie, składki itepe, kontrolowani przez PIP, byliby raczej
    pożyteczni.

    "Znieważanie" głowy państwa.

    Penalizacja "kłamstwa Oświęcimskiego".

    Eutanazja cierpiących nieuleczalnie chorych.

    Dobrowolna sterylizacja.

  • 25. Data: 2013-09-19 19:42:58
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-09-19 18:07, Robert Tomasik pisze:

    > Masz jakiś pomysł na przestępstwo, w którym nie ma pokrzywdzonego? Co
    > innego wykroczenia, ale mówię o przestępstwach.

    Nie żartuj.
    Najwyżej taryfikowane przestępstwa przeciwko państwu i konstytucji.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 26. Data: 2013-09-19 19:54:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Nieletnia czy poniżej 15 lat?

    15 oczywiście. Uprościłem.

    > Cała 'wojna z narkotykami'. Zakazy to tylko woda na młyn mafii. Nałogów
    > nie zlikwidujesz zakazami tylko wychowaniem.

    Fakt. Jakoś większej różnicy z alkoholem czy papierosami nie widzę.

    > "Znieważanie uczuć religijnych" - kiedy np. sprowadza się do szczerego
    > wyrażenia własnej opinii (notabene zupełnie zasłużonej) o jakimś "świętym
    > piśmie" czy innym zabobonie. Patrz: sprawa Dody.

    Tu pokrzywdzeni są. Nikt Cinie każe wierzyć w Boga, ale nie należy
    utrudniać tego innym.

> [...]
    > skryminalizowana. Uczciwi menedżerzy prostytutek, którzy by dbali o ich
    > ochronę, zdrowie, składki itepe, kontrolowani przez PIP, byliby raczej

    Da się obejść.

    > "Znieważanie" głowy państwa.

    Głowa państwa jest pokrzywdzona.

    > Penalizacja "kłamstwa Oświęcimskiego".

    Tu przyznam rację, że to bez sensu konstrukcja prawna, ale pokrzywdzeni
    są.

    > Eutanazja cierpiących nieuleczalnie chorych.

    Dość dyskusyjne, ale faktycznie chyba nie ma pokrzywdzonego.

    A to jest zakazany?

  • 27. Data: 2013-09-19 20:03:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości

    > Nie żartuj.
    > Najwyżej taryfikowane przestępstwa przeciwko państwu i konstytucji.

    No tu pokrzywdzonymi są wszyscy Polacy?

  • 28. Data: 2013-09-19 20:07:06
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-09-19 20:03, Robert Tomasik pisze:

    > No tu pokrzywdzonymi są wszyscy Polacy?

    Nie żartuj :)
    Pokrzywdzeni, to oni są przez to "państwo" :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 29. Data: 2013-09-19 20:13:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > Masz jakiś pomysł na przestępstwo, w którym nie ma pokrzywdzonego?

    proszę ci bardzo.

    Wydrukowałem sobie trochę banknotów, stówek, bo lubię patrzeć na paczki
    banknotów.
    Tak mi zalecił psychiatra.

    ewentualnie wkładałem nieudolną czarnobiałę podobiznę stówki i jeszcze z
    napisaem bodajże "falsyfikat" do paczek ze słonecznikiem, o ile
    pamietasz sprawe sprzed okolo 30 lat.

  • 30. Data: 2013-09-19 20:18:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Nie żartuj :)
    > Pokrzywdzeni, to oni są przez to "państwo" :)

    Państwo jest tworem wirtualnym, zatem samo jakie takie nikogo pokrzywdzić
    nie może. Co innego osoby działające w imieniu tego państwa. i tu mi sie
    spodobała Ukraina. U nas też byłoby moim zdaniem lepiej, jakby niestety
    kilku idiotów osądzono uczciwie i skazano.