  • 11. Data: 2013-09-16 23:54:00
    Temat: Re: dziecieca orgia na placu zabaw??
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 września 2013 15:27:01 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > http://www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl/_portal/
    news/1378799929522ed1392cabe/Odpowie_za_pornografię_
    dziecięcą.html

    To ten gosc, pornografia dziecieca nazywa fotografowanie tego , co on sam wystawil na
    widok publiczny ?
    To chyba on sam jest "pedofilskim ekshibicjonista"...???

  • 12. Data: 2013-09-17 08:22:51
    Od: Krzysiek <d...@p...fm>

    W dniu 2013-09-10 17:08, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "RR" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    130909/BYDGOSZCZ01/130909326

    > Nie wiem, co tam były za zdjęcia, ale bielizna do pornografii ma się
    > nijak w mojej ocenie.

    za słownikiem j. polskiego:

    pornografia <<pisma, filmy, zdjęcia itp. mające wywołać podniecenie
    seksualne>>

    to nie musi być golizna

    K.

  • 13. Data: 2013-09-17 08:25:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.09.2013 08:22, Krzysiek pisze:

    > za słownikiem j. polskiego:
    >
    > pornografia <<pisma, filmy, zdjęcia itp. mające wywołać podniecenie
    > seksualne>>
    >
    > to nie musi być golizna

    Niektórym wystarczy kółko z kropką - czy to znaczy, że podręczniki
    geometrii to pornografia? ;)

    A poważniej - jak wykażesz intencję prywatnych zdjęć?

  • 14. Data: 2013-09-17 16:43:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
    > za słownikiem j. polskiego:
    > pornografia <<pisma, filmy, zdjęcia itp. mające wywołać podniecenie
    > seksualne>>
    > to nie musi być golizna

    No ale tu wykładnia słownikowa nie daje się zastosować. Ludzi różne rzeczy
    podniecają. Nie jest jakoś szczególnie rzadkim, że faceta podnieca
    przykładowo bielizna damska, ale uznawanie z tego powodu katalogów z
    bielizną byłoby raczej przesadą. Temat generalnie jest drażliwy.

  • 15. Data: 2013-09-18 08:41:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.09.2013 16:43, Robert Tomasik pisze:

> [...]
    > podnieca przykładowo bielizna damska, ale uznawanie z tego powodu
    > katalogów z bielizną byłoby raczej przesadą. Temat generalnie jest

    Oraz rozdmuchany. Sytuacja zaczyna przypominać polowanie na czarownice.
    I obnaża pustkę w głowie wielu dziennikarzy - gdzieś ostatnio jakiś
    gamoń lamentował o pedofilii w kontekście... 16-latek pokazujących biust
    na swojej "twarzoksiążce". 16-latka z biustem i pedofilia?!??! Litości...

    Swoją drogą w tak nielubianej przez niektórych Wyborczej pojawił się
    rzetelny opis całego zdarzenia:

    http://wyborcza.pl/1,75478,14582715,Obywatelskie_zat
    rzymanie_na_placu_zabaw_w_Bydgoszczy.html

    Chyba przyznasz, że ten artykuł pokazuje nieco inny obraz sytuacji niż
    te pierwsze artykuły oraz informacja policyjna ;)

    I jeśli teraz on zeznał prawdę, to bardziej budzi moje współczucie niż
    gniew. To musi być straszne nie mieć nad sobą kontroli i takie
    ciągoty... Brrr...

    Co innego ci porywający lub gwałcący dzieci - oni nie zasługują na litość.

  • 16. Data: 2013-09-18 10:14:55
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 18.09.2013 08:41, Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > ciągoty... Brrr...
    >
    > Co innego ci porywający lub gwałcący dzieci - oni nie zasługują na litość.

    " Oniemiałem, gdy doszedłem do kolejnych, na których była naga córeczka
    tego człowieka."

    No dobra, moi starzy to pdeofile.

    Moj brat z zona tez pedofile.

    Kurwa, ze 3 znajomych z dziecmi to pedofile. Inni nie pokazywali mi
    nagusienkich swoich dzieci na plazy nad morzem.

    "policjanci zabezpieczyli aparat. Później na domowym komputerze znaleźli
    ściągnięte z internetu filmy i zdjęcia pornograficzne z małymi dziećmi
    wykorzystywanymi seksualnie przez dorosłych mężczyzn."

    Tu juz ostro.

    W kwestii formalnej - mogli tak jak sie wydaje bez nakazu?

    Bo skoro na aparacie mial naga swoja pocieche, to moze powiem mamie,
    zeby moje zdjecia znad morza wykasowala z komorki, bo jeszcze ja
    aresztuja...

    "mężczyzna najbliższe trzy miesiące spędził w areszcie.

    - Izolacja jest konieczna z wielu powodów, wśród nich jest obawa matactwa"

    Dlaczego w takim przypadku 3 miesiace aresztu, a w przypadku jak
    monitoring pokazywal jak koles brutalnie bije inna osobe, ktora potem
    umiera - byl wolny i mogl uciec do Izraela?

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 17. Data: 2013-09-18 11:21:21
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 18.09.2013 08:41, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    > na swojej "twarzoksiążce". 16-latka z biustem i pedofilia?!??! Litości...

    W wypadku prominentnych funkcjonariuszy kościelnych nawet 20-paro
    latki podpadają o pedofilię.

  • 18. Data: 2013-09-18 19:17:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:l1bhu2$5mi$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
    >
    > Chyba przyznasz, że ten artykuł pokazuje nieco inny obraz sytuacji niż te
    > pierwsze artykuły oraz informacja policyjna ;)

    Nie było mnie tam, zatem trudno mi ocenić, który opis jest właściwszy. Ale
    "ojcowie" poszli silnie po bandzie, bo gdyby nie znaleziono tych treści
    pornograficznych - bo zakładam, ze sąd aresztujac nie miał na myśli dzieci
    na placu zabaw - to narażali się na zarzut przestępstwa.

  • 19. Data: 2013-09-18 19:22:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ściągnięte z internetu filmy i zdjęcia pornograficzne z małymi dziećmi
    > wykorzystywanymi seksualnie przez dorosłych mężczyzn."

    I najpewniej to przeważyło, a nie zdjęcia dzieci na placu zabaw.

    > W kwestii formalnej - mogli tak jak sie wydaje bez nakazu?

    Juz wiele razy było. Wystarczy legitymacja.

    > Bo skoro na aparacie mial naga swoja pocieche, to moze powiem mamie, zeby
    > moje zdjecia znad morza wykasowala z komorki, bo jeszcze ja aresztuja...

    No i tego typu artykuły powoduję zidiocenie u czytelników. Pornografia, to
    pornografia. Nie każde nagie zdjęcie jest pornografią. Pornografą moze być
    zdjecie ubranej osoby.

    Bo to ten umierający go napadł?

  • 20. Data: 2013-09-18 19:34:01
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 18.09.2013 19:17, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > treści pornograficznych - bo zakładam, ze sąd aresztujac nie miał na
    > myśli dzieci na placu zabaw - to narażali się na zarzut przestępstwa.

    Za 3 lata po procesie albo 2 okaze sie, ze koles niwinny i ma dostac 500
    tys od Panstwa....