    From: hikikomorisan <h...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dziecieca orgia na placu zabaw??
    Date: Wed, 18 Sep 2013 10:14:55 +0200

    On 18.09.2013 08:41, Andrzej Lawa wrote:

    > Oraz rozdmuchany. Sytuacja zaczyna przypominać polowanie na czarownice.
    > I obnaża pustkę w głowie wielu dziennikarzy - gdzieś ostatnio jakiś
    > gamoń lamentował o pedofilii w kontekście... 16-latek pokazujących biust
    > na swojej "twarzoksiążce". 16-latka z biustem i pedofilia?!??! Litości...
    >
    > Swoją drogą w tak nielubianej przez niektórych Wyborczej pojawił się
    > rzetelny opis całego zdarzenia:
    >
    > http://wyborcza.pl/1,75478,14582715,Obywatelskie_zat
    rzymanie_na_placu_zabaw_w_Bydgoszczy.html

    > Chyba przyznasz, że ten artykuł pokazuje nieco inny obraz sytuacji niż
    > te pierwsze artykuły oraz informacja policyjna ;)
    >
    > I jeśli teraz on zeznał prawdę, to bardziej budzi moje współczucie niż
    > gniew. To musi być straszne nie mieć nad sobą kontroli i takie
    > ciągoty... Brrr...
    >
    > Co innego ci porywający lub gwałcący dzieci - oni nie zasługują na litość.

    " Oniemiałem, gdy doszedłem do kolejnych, na których była naga córeczka
    tego człowieka."

    No dobra, moi starzy to pdeofile.

    Moj brat z zona tez pedofile.

    Kurwa, ze 3 znajomych z dziecmi to pedofile. Inni nie pokazywali mi
    nagusienkich swoich dzieci na plazy nad morzem.

    "policjanci zabezpieczyli aparat. Później na domowym komputerze znaleźli
    ściągnięte z internetu filmy i zdjęcia pornograficzne z małymi dziećmi
    wykorzystywanymi seksualnie przez dorosłych mężczyzn."

    Tu juz ostro.

    W kwestii formalnej - mogli tak jak sie wydaje bez nakazu?

    Bo skoro na aparacie mial naga swoja pocieche, to moze powiem mamie,
    zeby moje zdjecia znad morza wykasowala z komorki, bo jeszcze ja
    aresztuja...

    "mężczyzna najbliższe trzy miesiące spędził w areszcie.

    - Izolacja jest konieczna z wielu powodów, wśród nich jest obawa matactwa"

    Dlaczego w takim przypadku 3 miesiace aresztu, a w przypadku jak
    monitoring pokazywal jak koles brutalnie bije inna osobe, ktora potem
    umiera - byl wolny i mogl uciec do Izraela?

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx