  • Data: 2003-12-09 11:16:49
    Temat: dwa zaświadczenia o zagospodarowaniu przestrzennym
    Od: emilia<e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kiedy kupowałam dzialkę otrzymałam z Urzędu Gminy zaświadczenie o
    zagospodarowaniu przestrzennym, z którego wynikało, że cała moja
    nieruchomość ma symbol działki o przeznaczenu mieszkaniowo-
    usługowym. Teraz, kiedy dokonałam podziału tej działki na 4 posesje
    i drogę dojazdową okazało się, że Gmina wydała decyzję o
    przyłączeniu do postępowania 2 działek (jako działek budowlanych z
    odpowiednim symbolem) i wyłączeniu z postępowania 2 pozostałuch
    (jako działek przeznaczonych pod uprawę). Okazało się bowiem, że
    moja nieruchomość była działką budowlaną jedynie w określonym
    pasie i teraz po podziale jej na 4 dwie mieszczą się w tym pasie a dwie
    obejmuje ten pas jedynie w około 10-15 metrach ich długości. Stąd
    taka decyzja. Moje pytanie wobec tego jest takie: co mam zrobić z tą
    decyzją i czy w ogóle UG miał prawo wydać taką decyzję. Co powinnam
    zrobić taże z zaświadczeniem, które okazało się być niezgodne z
    prawdą, wydanym przed moim kupnem. Bardzo prosze o odpowiedź, i
    z góry dziękuję.
    Emilia

    -> http://usenet.pomocprawna.info