  • Data: 2003-12-09 11:24:19
    Temat: Re: dwa zaświadczenia o zagospodarowaniu przestrzennym
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    emilia wrote:

> [...]
    > i drogę dojazdową okazało się, że Gmina wydała decyzję o
    > przyłączeniu do postępowania 2 działek (jako działek budowlanych z
    > odpowiednim symbolem) i wyłączeniu z postępowania 2 pozostałuch
    > (jako działek przeznaczonych pod uprawę). Okazało się bowiem, że
    > moja nieruchomość była działką budowlaną jedynie w określonym
    > pasie i teraz po podziale jej na 4 dwie mieszczą się w tym pasie a dwie
    > obejmuje ten pas jedynie w około 10-15 metrach ich długości. Stąd
    > taka decyzja. Moje pytanie wobec tego jest takie: co mam zrobić z tą
    > decyzją i czy w ogóle UG miał prawo wydać taką decyzję.

    Czy jest Pani pewna ze to "decyzja" ?

    > Co powinnam
    > zrobić taże z zaświadczeniem, które okazało się być niezgodne z
    > prawdą, wydanym przed moim kupnem. Bardzo prosze o odpowiedź, i
    > z góry dziękuję.

    Byc moze UG wydal tylko zaswiadczenie o stanie faktycznym...
    po podziale 2 dzialki znalazly sie poza obszarem wyznaczonym pod zabudowe..

    To normalne, ze choc dzialka jest przeznaczona pod zabudowe,
    to nie w kazdym miejscu mozna wybudiwea.. u mine jest to np od
    10 do 70 m od drogi...

    Boguslaw